• Anonym (tjej)

Hur ska jag göra min kille riktigt kåt?

Hejsan!

Är hemma från skolan idag och min kille är på jobbet just nu. Jag skulle iallafall vilja göra honom riktigt upphetsad. Så vad ska jag göra..? Tända ljus..? Eller är det för romantiskt? 

Vad hade du som kille gillat om din tjej gjorde efter att du kom hem från jobbet? 

Så hjälp mig lite nu! Skrattande

• Svar på tråden Hur ska jag göra min kille riktigt kåt?
  • Anders 386

Personligen tycker jag att romantik är "trevligt". Men vill man göra nåt som en man verkligen tänder på så är det inte så viktigt vad som händer INNAN sexet - Det viktigaste är det som händer UNDER sexet. Handlar om att göra nåt extra utöver det vanliga. Och då är det svårt att ge ett konkret råd eftersom man måste utgå från hur "normalsexet" ser ut.
     Sexiga underkläder kanske uppskattas - eller om du brukar vara den passiva parten så vänd på steken och var aktiv - gå in för att ta kommandot och visa att du uppskattar hans kropp. Beröm hans kuk.
    Romantik är "mysigt" - men det är inte "häftigt". (Mina egna personliga synpunkter.)

• Anonym (?)

Du känner väl honom och vet vad han gillar?
    Svårt att säga vad som funkar på någon man inte känner till alls om vad som funkar bäst.
    Är du hemma så har du väl tid att tänka på vad han gillar

• Anonym (kuken)

stå naken innanför dörren och ge honom en avsugning direkt när han kommer hem.
    sen brukar jag bli slickad i röven också, riktigt hett! 
    ta det i munnen sen och öppna en öl åt karlfan.

• Anders 386
    straw2008 skrev 2014-03-04 08:53:15 följande:
    Hon skriver inte ens att hon vill ha sex....
    Eftersom hon vill ha honom "riktigt upphetsad" kan man kanske dra slutsatsen att hon vill ha sex..  Skrattande
  • KM36

Om du vill ha honom kåt så messa honom i god tid att du vill göra något särskilt. Gärna med målande beskrivning.

• carlf

Skicka några trevliga sms. besvaras de under dagen så skicka lite grövre, ja o sen varför inte möta killen i hallen när kommer hem, ja med lite smek, kyssar, hångel....

• Mudshark

Skulle rekommendera att du börjar med att skicka några sexiga sms till honom innan han kommer hem, berätta vad du vill göra med honom eller vad du vill att han ska göra med dig. 
    En het bild gör susen! Gärna en bild där du ser utmanande ut, sexigt klädd så som du kommer att se ut när han kommer hem. Kanske stående på alla fyra, svankande med baken mot honom.
    När han kommer hem så står du precis så och väntar. Kommer han efter det blivit mörkt så dämpar du belysningen, kanske tänder några levande ljus.

• Anonym (W59V)

Tända ljus??? Är det upphetsande???

Du tillsammans med en naken tjejkompis får nog igång honom. Skicka lite bilder på er tillsammans någon timme innan han kommer hem.

• jfsebastianigen

Gör det du vet att HAN blir kåt av. Inte vad du blir kåt av (du är ju redan på G).
    Vad exakt det är borde du känna till om ni varit ihop ett tag.

Det är inte svårare än så.

• Anonym (Stray sheep)

Gör som vissa säger och testa skicka några sms för att se hur han reagerar och fresta honom då och då ifall han svarar. Säg saker du vet att han gillar och vill att han ska göra mot dig så tänder han nog till rejält, få det att låta oskyldigt. (fast uppenbart vad du har för avsikt)

När han kommer hem kan du möta honom med lite blickar, ha utmanande klädsel ifall du känner för det och gå nära honom och liksom "svansa" för att visa upp dig, gnida dig lite mot honom. Sätta dig nära honom och pussas lite. Att tända ljus som du nämnde behöver aldrig vara ett minus, försök fixa den stämning som du tror ni kan slappna av till och tycker om!

Lek lite, va lite kreativ och använd dig av sånt du vet att han blir upphetsad av och ha kul! :D

Personligen så spelar klädsel och sånt inte så stor roll men jag tycker att det är väldigt attraktivt när man blir lite retad med och ser att sin hona "svansar" nära och visar upp sig mycket och försöker att "fånga ens blick" och är lekfull. Skrattande

Men det är olika från person till person och fokuset bör ligga på vad NI gillar i er relation! Inte vad andra säger även om det kanske kan ge en lite fler idéer, vilket aldrig är fel det heller.

Svar på tråden Hur ska jag göra min kille riktigt kåt?