• Anonym (Mig & Amfetamin)

Mamma på 29 år, Injicerar & tar Amfetamin Oralt. FRÅGA MIG VAD NI VILL!

Som rubriken lyder, använder jag amfetamin i ett självmedicinerande syfte, både genom injektioner men också per oralt. Jag hoppas på att kunna bidra med ökad kunskap, i det nämnda ämnet. Men också kunna ge dig som orolig anhörig svar på dina frågor. Vad du än vill veta så kommer du att få ett ärligt svar. Min familj, socialtjänsten och psykiatrin vet om min situation och jag meddelade dem detta första dagen jag valde att börja använda.

Tilläggas kan att jag själv arbetar som Behandlare inom missbruksvården. Men jag hoppas vi kan hålla god ton i tråden och inte smutskasta varandra, även om ni självklart får tycka att jag gör fel och kommentera på det viset också. Men vi är alla vuxna, och jag hoppas vi kan debattera, diskutera därefter.
    MVH Mig

• Svar på tråden Mamma på 29 år, Injicerar & tar Amfetamin Oralt. FRÅGA MIG VAD NI VILL!
  • UCharlotte
    tundra skrev 2014-03-04 14:03:02 följande:
    Lite för skör för att se sanningen i vitögat?

Hoppas du får bra hjälp nu och i framtiden, TS.
  • jashrinah

jag förstår absolut varför du brukar, hade själv gärna gjort det då jag fungerar och mår mycket bättre psykiskt när jag självmedicinerar amfetamin. 

vad är det för terapi du skall gå på ? :) 

• Anonym (Hepp)
    Tealhawk skrev 2014-03-04 13:00:34 följande:
    Pundar och pundar. Många ADHD-mediciner är så gott som detsamma som amfetamin, men det skrivs ut på löpande band till BARN.
    Men ja, jag undrar mest vad som händer när backlashen kommer och amfetaminet inte ger nån effekt längre.