• Anonym (:-()

Han vill inte slicka mig.....

Min kille vill inte slicka mig. Första gången vi hade sex och några gånger därefter gjorde han det och skröt om hur nasty kan var i sängen, ja han var riktigt vild. Men så fort vårt förhållande vart på allvar så slutade han. Nu vill han aldrig slicka längre och jag känner mig väldigt frustrerad över detta. 

Jag håller mig fräsch och rakad och jag har frågat honom flera gånger om jag smakar eller luktar illa på något vis, vilket han nekar. Han säger att han inte orkar. 

Kan det vara så att han aldrig har gillat att slicka fitta och att han bara skröt och slickade för att få mig på fall?

• Svar på tråden Han vill inte slicka mig.....
  • ManiLund

Säg åt honom att du bara särar för stygga pojkar som använder tungan...

Case closed. ;)

• Philippa

Bara att gilla läget... för jag menar, du kan ju knappast kräva det av han. Det är ju inte skönt med munsex om man vet att partnern egentligen inte vill.....

• ManiLund
    Philippa skrev 2014-03-04 16:26:42 följande:
    Bara att gilla läget... för jag menar, du kan ju knappast kräva det av han. Det är ju inte skönt med munsex om man vet att partnern egentligen inte vill.....
    Men han var ju nasty i sängen, riktigt vild...
    ManiLund skrev 2014-03-04 16:25:41 följande:

Case closed. ;)
    hahaha, ja kanske skulle prova det. Tror inte att det kommer att fungera dock. 
    Philippa skrev 2014-03-04 16:26:42 följande:
    Jag kan såklart inte tvinga honom. Men kan inte hjälpa att jag känner mig rätt lurad. 
  • ManiLund
    Anonym ( ) skrev 2014-03-04 16:29:54 följande:
    hahaha, ja kanske skulle prova det. Tror inte att det kommer att fungera dock. 
    Tror du inte..?
  • Anonym (cc)
    ManiLund skrev 2014-03-04 16:25:41 följande:

Case closed. ;)
    Sagt detsamma om det var en kvinna som inte ville suga?
  • ManiLund
    Anonym (cc) skrev 2014-03-04 16:33:15 följande:
    Sagt detsamma om det var en kvinna som inte ville suga?
    Nope. Men så är jag lite av en gentleman när det kommer till oralsex. Och han var ju vild & crazy!
    ManiLund skrev 2014-03-04 16:32:02 följande:
    Tror du inte..?
    Nä, faktiskt inte...

Något han gjorde för några veckor gjorde mig riktigt irriterad. Vi var på en festmiddag och under hela kvällen gav han mig en massa hintar om hur trevligt vi skulle ha det när vi kom hem, han viskade i mitt öra hur han skulle slicka mig tills jag skrek osv. Han var väldigt på så till och med min väninna uppmärksammade hans flirtar och blinkade åt mig. Jag vart såklart skitglad och upphetsad, Men när vi kommer hem så blir det inget i alla fall, bara ett vanligt ligg i missionären med utebliven orgasm. Jag fick känslan av att han bara ville få dom andra på festen att tycka att jag hade tur som hittat en så vild kille. 

• ManiLund
    Anonym ( ) skrev 2014-03-04 16:40:23 följande:
    Nä, faktiskt inte...

Något han gjorde för några veckor gjorde mig riktigt irriterad. Vi var på en festmiddag och under hela kvällen gav han mig en massa hintar om hur trevligt vi skulle ha det när vi kom hem, han viskade i mitt öra hur han skulle slicka mig tills jag skrek osv. Han var väldigt på så till och med min väninna uppmärksammade hans flirtar och blinkade åt mig. Jag vart såklart skitglad och upphetsad, Men när vi kommer hem så blir det inget i alla fall, bara ett vanligt ligg i missionären med utebliven orgasm. Jag fick känslan av att han bara ville få dom andra på festen att tycka att jag hade tur som hittat en så vild kille. 

Vilken förfärlig man...jag lider med dig...
Svar på tråden Han vill inte slicka mig.....