lindavik skrev 2014-05-07 20:58:54 följande:
Förstår att allt känns hopplöst. Men du kan trösta dig med att du åtminstone än så länge endast har provat en halv enkelkur. De måste ju börja någonstans och de vill heller inte sätta in för stor dos. Se det som positivt att de tar det säkra före det osäkra, även om det tar lite längre tid. De gjorde samma sak med mig, fast då började de faktiskt med enkel kur direkt av Letrozol och det funkade inte. Fick därför prova dubbel kur Letrozol som jag svarar jättebra på.
Har du frågat kliniken om de har samarbetskliniker som de samarbetar med när de själva har sommarstängt? Jag vet att min klinik har samarbetskliniker.
Tappa inte hoppet, förhoppningsvis kommer det funka även för dig.
Tack för värmande ord!! :)
Jag bor dock i en liten stad, så utöver den privata mottagning jag går, finns bara den inne på sjukhuset, där dom har ett väldigt högt tryck, så det går tyvärr inte.
Vad härligt för dig att det fungerade, blev du gravid då?:)
Jag har egentligen inte tappat hoppet helt, känner mig bara lite stressad. Är bara på andra dagen provera, och måste "skynda mig" att få mens på den, annars hinns inte ens denna enkelkur pergo med innan det blir somnarstängt!