Inlägg från: Anonym (Ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ts)

Varför har man stringkalsonger?

Jag undrar varför kvinnor har stringkalsonger på sig? Det är ju ett streck som drar i rumpan...luktar inte denna tygbit bajs som drar i rumpan? Jag undrar även vad stringkalsonger skyddar mot? Troskalsonger och manliga kalsonger skyddar ju baktill ifall man skulle "göra sig i byxan" så det inte smutsar ner byxan ifall man inte skulle hinna till toaletten. Men hur skyddar stringkalsonger?

• Svar på tråden Varför har man stringkalsonger?
  • Anonym (Ts)
    Majsan70 skrev 2014-03-06 13:33:03 följande:
    Har man normal och sund hygien så bör inte några underkläder lukta bajs eller få bromsränder. Problemet löst. Och jag antar att man har det på sig för att man tycker det är bekvämt och snyggt. Precis som man använder vilket annat plagg som helst?

Men du får la prova så får du se.

Snyggt? De syns ju inte ?
  • Anonym (Ts)
    SecretMe skrev 2014-03-06 13:55:02 följande:
    Var gör man av svansen i ett par stringkalsonger/trosor?

Vänligen avlägsna du till tomma intet
  • Anonym (Ts)
    Majsan70 skrev 2014-03-06 14:02:09 följande:
    Det syns i allra högsta grad om man ser på hur kläderna sitter. Och sen kanske användaren tycker det är snyggt själv och känner sig snygg.

Men vet du att du slippe använda såna om du inte vill eller känner att din hygien brister lite.

Men jag har ju på min boxer och det syns ju inte :) ? Varför har inte ni på er boxer?
  • Anonym (Ts)
    Knota skrev 2014-03-06 14:02:35 följande:
    Har du problem med att du luktar bajs?

Jag brukar efter bajsning skölja min rumpa med tvål och vatten i handfatet. Då lukta det inte. Dessutom känns det skönare.
  • Anonym (Ts)
    Knota skrev 2014-03-06 14:18:43 följande:
    Jag är imponerad över din smidighet. Är du inte rädd att du ska förstöra handfatet?

Knota skrev 2014-03-06 14:18:43 följande:
    Jag är imponerad över din smidighet. Är du inte rädd att du ska förstöra handfatet?

Jag sitter ju inte på handfatet. Jag svänger mig om och står på tå medan jag låter slingorna vila på handfatet så inte vattnet ska rinna utanför. Sen gnuggar jag mitt hål med vatten och tvål
  • Anonym (Ts)
    Anonym (hmm) skrev 2014-03-06 14:25:40 följande:
    Av samma anledning som kvinnor har badkalsonger på stranden för att skydda sitt streck med lite hål på.

Ja. Det var jg som startade den tråden. Tycker inte kvinnor har något att dölja med tanke på hur deras könsorgan ser ut....ett streck.
Svar på tråden Varför har man stringkalsonger?