Inlägg från: Hattifnattan |Visa alla inlägg
  • Hattifnattan

BF i oktober Göteborg

Hej! Jag bor också i Göteborg. :) fyller 37 i sommar.

Bf 4/10

• Hattifnattan

Jag har två barn sen tidigare de är

12 och 10. Det blir min sambos första och det ska bli så kul med en liten igen!

• Hattifnattan

Godmorgon tjejer! Ja visst är det härligt att vara gravid! Mitt illamående har lagt sig och jag mår väldigt bra.

Hur har ni det med shoppingen? Någon som börjat handla?

• Hattifnattan
    idaisraelsson skrev 2014-03-20 07:47:55 följande:

Jag har varit och kollat på grejer men inte köpt mer än någon snuttefilt och body=) Det blir ju lite dyrt allt man behöver ha=(

Jag mår illa lite pö om pö. Jag har fortfarande ont i brösten. 

Jag ska också på kub i början av april, hur känner ni inför det? Vad ska ni göra om ni får en hög siffra sannolikhet?

Jag är så spänd på detta=)))))

Vi har kollat på barnvagn, men inte beställt. Jag har inte köpt något än. Vill vänta tills efter mitt moderkaksprov som jag ska göra på måndag. Då får man reda på om allt ser bra ut.

Förhoppningsvis gör det ju det, då ska jag shoppa loss i rosa eller blå. Också en fördel med provet, förutom att det ej baseras på sannolikhet, man får reda på kön :)
  • Hattifnattan

Hej! Vi valde bort kub helt o hållet. Det är ju en sannolikhets beräkning. Jag är 37 snart så jag har ökade risker ändå.

Mitt mkp gick bra. Gjorde något så vansinnigt ont bara! Har fått svar att allt ser bra ut o vem som bor i magen. :) kul att veta könet redan i vecka 12!

• Hattifnattan
    valere skrev 2014-04-03 16:42:44 följande:

Hej tjejer, nu bor jag ju egentligen varken i Göteborg eller har BF i oktober men jag kanske kan få vara med lite på nåder? Oskyldig Jag har BF 12 november och bor mellan Göteborg och Kungsbacka, känner dock att jag hör hemma i Göteborg så jag hakar gärna på här om jag får? :) Fyller snart 36 och väntar mitt första barn.

Självklar! Alltid roligt med fler! Välkommen valere!
Svar på tråden BF i oktober Göteborg