BF i oktober Göteborg
Hoppar in här! Har BF den 3 oktober och bor här i Göteborg nära redbergsplatsen :)
Vore kul att träffa andra i samma situation!
Hoppar in här! Har BF den 3 oktober och bor här i Göteborg nära redbergsplatsen :)
Vore kul att träffa andra i samma situation!
Hej! Det ser lite fullt ut i andra trådar, ok att vara med, BF 9 okt? Är 36, bor i Torslanda och det är andra barnet. Storasyster längtar verkligen! Jag kan inte glädjas helt pga dåligt kub, tog fostervattensprov i förrgår och får nu vänta tre veckor på svar. Har sammandragningar och måste ligga still, tråkigt men man får väl passa på att vila upp sig
[quote=73333184][quote-nick]Becci skrev 2014-05-29 09:01:21 följande:[/quote-nick]Hoppas verkligen det går bra"majagräddnos78"
Verkligen typiskt! Med dottern 2009 fick de inte säga könet på Östra, men hon låg med benen isär och vi bad bm zooma. Både jag och min man sa att vi inte såg nåt. Just det, sa bm!!! Betyder det att det inte finns nån snopp? frågade jag, då bara log hon. . Har moderkakan i bakvägg, är i v 17. Vill ni andra får reda på kön?
Hej! Hoppar gärna in här om jag får? Bor strax utanför Gbg, i Kungälv, och väntar 3e barnet med bf 3/10 (såg att det var fler med nästan samma bf, kul!). Känner ingen i närheten som väntar bebis till hösten, vore så kul om det finns ett gäng som har kontakt o ses när det går!
Välkommen Elinob! Idag fick jag veta att allt var normalt på fostervattensprovet, o har gjort rul. Kanske en flicka, går veta säkert när brevsvaret kommer imorgon. Tjoho!!!
Hej,
Är det någon som har mycket sammandragningar, som kan hålla på i flera timmar utan att släppa? Jag är i v.34 nu och haft det såhär senaste 4 veckorna. Det pågår i stort sett dygnet runt och kan hålla i sig i ca 2,5 tim i stöten innan det släpper för att sedan återkomma efter en stund.
Väntar på testresultat för UVI nu så hoppas BM ringer snart!
Hur går det för alla? Själv är man 10 dagar övertid nu och jag börjar bli vääääädigt trött på det. Hoppas det kommer igång innan veckans slut annars bli det igångsättning.