Inlägg från: Nibble123 |Visa alla inlägg
  • Nibble123

Vad drömde du inatt?

På riktigt arbetar jag på ett tvätteri tvättar kläder till åldringshem, sjukhus, hotel osv. Inatt drömde jag om att jag var på jobbet men det såg inte lika ut en av mina arbetskamrater såg ut som han som köppte bilen av mig och en som vi har i arbetet som pratar för sig själv vi kan kalla arbetaren för isak var mera utätriktad än vanligt och normal.

Jag minns inte exakt hur drömmen började, men skulle säga att vi hadde varit nånstans. Sen när vi kom tillbaka så satt jag på en maskin och lade högar med lakan på ett band och så for i misstag ett jätte lakan som var mörk grön iväg jag tänkte i drömmen tja hoppas ingen märkte nåt, de märkte inte det.

Sen var några arbetare i ett rum där man kunde sitta i en ring eller stå och arbeta i en ring det var bilköparen, isak och jag där. Sen la jag märke till alla arbetsredskap det var i ringen såna redskap som man kunde mata lakan på i en ring, sen så i andra sidan på rummet var också såna man kunde mata lakan på men vissa hadde motor och andra var bara en krok/klo typ utan funktion ingen nytta alls varför var det såna där.

Jo sen så var vi i ett klassrum typ där var min kompis vi kan kalla honom alex och min kompisens syrra vi kan kalla syrran elin så var en lärare där som sade att jag och elin skulle inte passa som kompisar eller vad nej sade vi och en som jag alldrig hadde sett skrattade i ett hörn och så sade hon att jag skulle inte heller passa med alex som kompis vi är kompisar sade vi va är ni!? Joo sade vi eller tja kompisar tjanja joo barndomsvänner (tjanja sade vi för att vi hadde inte sett varann på typ 7 år) joo så var drömmen slut

Svar på tråden Vad drömde du inatt?