Inlägg från: Anonym (........) |Visa alla inlägg
  • Anonym (........)

Min man lever dubbelliv

Hej!

Usch vad hemskt! Jag skulle bli så himla äcklad av denna situation så jag skulle inte palla med..
    Det är inte okej att du ska behöva må dåligt & ta denna skit.
    Vill han vara med dig eller inte? Han måste ju välja.

Du ska inte ta någon skit!! Det är inte rätt alls.. får du göra som du vill oxå? eller vad har ni för typ av relation?
    Menar du att han verkligen få gå ut & knulla eller bli påsatt av andra män medans du är hemma & tar hand om era barn?

varför fortsätter ni att skaffa barn? Hur tänker HAN egentligen? det skulle man ju vilja veta..
    situationen är fruktansvärd & jag tycker inte du ska sitta i detta mörker, varför ska han få göra som han vill?
    Bryr han sig att du är lycklig eller inte?

Fråga honom vad han vill med livet.. OM han verkligen älskade dig så skulle han aldrig göra såhär emot dig eller sina barn.. tänk vilken skam för barnen.. tänk om dom visste vad han gjorde emot sin mamma..
    Nej dom skulle ALDRIG acceptera det.. dom skulle be dig gå ifrån honom..
    Det är inte rätt emot NÅGON.

Gör slut på eländet så kan han få bli påsatt i sjärten & du kan söka din lycka någon annanstans.
    Han tror ju att han får göra som han vill, vilket han FÅR.. det är inte RÄTT, förstår du inte det själv??

Varken han eller du är lyckliga, men det sorgliga i detta är att han skiter fullständigt i din lycka, han tänker bara på sig själv.. han är ett enda stort EGO!!!
    Han tänker heller inte på sina barn.. han pissar rent ut sagt på sin egen familj.. de där är ingen man,.. den jävla fjolla.. nej fyfan låt han knulla med andra män, du förtjänar en RIKTIG man, ingen jävla fjolla som bara bryr sig om sig själv..

Ta tag i detta.. du ska inte ta någon skit!

• Anonym (........)

uppenbarligen så klarar du inte av att han lever sitt dubbel liv..

Det är riktigt äckligt att han går ut & knullar med andra män sen kommer hem till dig & barnen. Han kan ju få alla möjliga sjukdomar??
    HIV?
    Min farbror gjorde exakt samma sak, han levde oxå ett dubbel liv. han blev smittad av HIV & dog.
    Han han smitta sin fru med det.

Något att tänka på kanske!

Svar på tråden Min man lever dubbelliv