• Alexe

Fyraåring söker lekkamrat(er) i Malmö

Finns det några 4-5-åringar som vill träffas och leka i Malmö?

Min son blir fyra i mars, har ännu inte börjat förskolan och börjar nu lida lite av bristen på jämnåriga vänner. Han är tämligen verbal och framåt, tycker om tekniska museet, biblioteket, duplo och lekplatser, och leker lika gärna med flickor som med pojkar. Vi bor i Slottsstaden, men har cykel och vagn och tar oss gärna till olika ställen.

Som bonus finns också lillebror på 2,5 år.

Nån som är intresserad?

• Svar på tråden Fyraåring söker lekkamrat(er) i Malmö
  • frullan

Hej säger vi! Jag har en son som fyllde 4 den 30 jan samt en dotter som blir 6 i sommar ( hon är väldigt glad för småttingar! Vi bor i tygelsjö.

• Alexe

Hej frullan, vad trevligt att du svarar. Tygelsjö är en bit att cykla :) Men ni kanske är i stan ibland? Hur ser er tid ut, antar att storasyster går i förskoleklass? Går din son på förskola?

• frullan

Jobbar inne i stan. Bägge på förskola (dottern räknar ner för fullt just nu dock ;) )

• Alexe

Jag tänkte kanske snarast på att träffas på dagarna eftersom jag är hemma med mina barn, men såklart finns ju helgerna också. Nästa lördag tex tror jag inte att vi har bokat in nåt. 

• AnnicaM

Hej! Jag har en son på 3,5 år och bor på Mellanheden. Han går förvisso på dagis men bara ett par timmar/dag och på fredagar har jag honom hemma helt. Vi träffas gärna och hittar på något! Hälsningar Annica

• Alexe

Trevligt. Vi köpte precis hus o har lite mkt just nu m försäljning av lägenhet, så har inte varit här på länge. Men vi kan väl höras efter påsk och kanske parkleka el så?

• Dixie

Har inga barn i lämplig ålder, men kan tipsa om Limhamns församlings öppen förskola, de har även för större barn och inte bara grupper för babysar.

• Rawa10

Hej! Jag söker också lekkompis till min dotter 3,5 år. Vi bor jättenära till Pildammspark.. Hälsning

Svar på tråden Fyraåring söker lekkamrat(er) i Malmö