Miaakt skrev 2014-03-08 23:13:05 följande:
Absolut inte dem har många gånger lurat sina kunder. Var själv agria kund men slutade med det efter att många bekanta och vissa veterinärer som fått nog av deras besked. Många djur blir sjuka och även om veterinären konstaterar och att sjukdomen inte funnits där tidigare så nekar de betalning. Många djur gar avlivats i onödan pga att ägaren inte haft råd att betala allting själv. Kolla på
rejta.se och slk på agria. Läs på om försäkringar och kolla med din hemförsäkring om de har någon. Folksam har vi och den har vi hemma också. If finns, sveland. Läs nogrant på viktigt är om de täcker för kattsjukdomen FORL. :)
åh tack för hjälpen, jag var in och tittade på folksam, verkar ju super bra och ändå billig månadskostnad, när jag tittade på agria så var de ändå rätt dyrt där med självrisken och månadskostnaden, sen började de hets ringa mig och pracka på mig försäkring, tur att jag sa nej och att jag ville göra det i lugn och ro så jag inte blev på packad skiten. Har hemförsäkring via min bank och de har ingen djurförsäkring tyvärr, får gå in på rejta och titta :) Tusen tack!