• Lady Gaga

Saker du inte visste kunde inträffa innan du blev medlem på Familjeliv.. ROND 3

Uppföljningstråd på "Saker du inte visste kunde inträffa innan du blev medlem på FL"
    -------
    Ja fram med snaskigheterna. 
    Jag hade aldrig ens kunnat föreställa mig att man kunde glömma kvar en tampong och sedan upptäcka den en sisådär 14 dagar efteråt.
    ---------
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-28 13:53
    Gamla trådar om man vill gå tillbaka och gotta sig: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49716616.html
    www.familjeliv.se/Forum-27-154/m51639993.html
    Silence! I KEEL you!
  • Svar på tråden Saker du inte visste kunde inträffa innan du blev medlem på Familjeliv.. ROND 3
  • Queenie70

Att folk onanerar med elvispen...

• Lady Gaga
    Queenie70 skrev 2014-03-08 23:19:56 följande:
    Att folk onanerar med elvispen...

haha klockrent
    Silence! I KEEL you!
  • LillaJag06

Att mångaaaa skriver sträck istället för STRECK!

Är folk så kassa på att stava?

Det heter plus INTE pluss för Guds skull.

De som har dyslexi är inte inräknade men tvivlar på att alla på FL har det.

• Jacqueline

Jag hade inte en aning om att vissa kvinnor kan känna av ett befruktat ägg INNAN det ens har fäst i livmoderslemhinnan :-O

Och att språkkunskap,stavning och grammatik blir så hemskt dåligt behandlat idag :-/ sad!!

• Koppkaka

Att Cewin och Candrah är namn folk verkligen, PÅ RIKTIGT ger sina stackars, oskyldiga barn.

• Lindsey Egot the only one

Jag visste inte om att man använde benämningen WT öht i Sverige och helst på allt och alla som vågar gå sin egen väg. Helst vad det gäller nya namn. Jag har visst varit et i mer än 19 år om man ska tro FL

• Sisisisi

Att så många vuxna människor kissar i poolen. Så himla äckligt!

Keep your child rear facing for as long as possible!

• Sisisisi

Att så många vuxna människor kissar i poolen. Så himla äckligt!

Keep your child rear facing for as long as possible!

• elinaehn

Att så många kan vara så konfliktsugna att empati fullständigt försvinner från trådar där människor söker hjälp, råd, stöd.

• Queenie70

Att tydligen en tredjedel av den vuxna befolkningen äter sina snorkråkor i smyg.

• MLB

Att jag skulle fastna på det här forumet. Jag skulle ju bara klicka omkring i 30 minuter medan jag samla tankarna...

• KimPossible

Att det faktiskt på riktigt finns människor som tycker det är toppenbra att småtjejer som inte ens gått ut skolan skaffar barn, "för käleken e d ända såm geller". 

Att det faktiskt på riktigt finns människor som skriver att de "värkar ha fått verkar".

Att det på riktigt ses som något helt normalt att låta bli att arbeta för att "livet är ju så mycket mer". 

Att det finns killar som använder sina tjejer/fruar som hushållerskor och knulldockor, och som skiter totalt i sina barn.

Att det finns tjejer som står ut med killarna beskrivna ovan, och tycker att det är helt normalt. 

Att folk på allvar tror att en tjej som leker med lego är flata och en kille som leker med dockor är bög. 

Ah, I could go on and on...

Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • Paulina P P

Att så många stavar så dåligt. Att så många inte har koll på de/dem, särskrivning och att man inte skriver ord med stor bokstav mitt i en mening.

• Muppajävel

Att det inte är en myt att dom flesta som föder barn faktiskt skiter ut hjärnan samtidigt.

• Lindsey Egot the only one
    Muppajävel skrev 2014-04-19 20:29:35 följande:

Att det inte är en myt att dom flesta som föder barn faktiskt skiter ut hjärnan samtidigt.

Haha... Ja en hjärna mindre blir ju kvinnorna när bebisen lämnar livmodern.
Svar på tråden Saker du inte visste kunde inträffa innan du blev medlem på Familjeliv.. ROND 3