• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Madness82
    Madness82 skrev 2014-09-11 07:11:01 följande:
    RF, V tex. Många av de jag har talat med hyllar diktaturer som Cuba, Kina etc. En Vänsterpolitiker försvarade Soviets invasion av Finland. Kommunister har väl ALDRIG stått upp för yttrandefrihet. 

I skolan blir man lärd om förintelsen (vilket är bra) men inte ett ord om tex Gulag lägren, Massakern vid Katyn etc. Så fort jag försöker informera och diskutera med Vänstern om detta så blir jag direkt kallad för nasse. Jag anser att det är ett stort problem att våra ungdomar inte har en aning om vad kommunismen har gjort. De springer omkring med Che, Stjärnor, Soviet symbolen och säger sig stå upp för mänskliga rättigheter och "de goda"
    Ursäkta min formulering och stavning då jag har dyslexi
  • Smecker
    Madness82 skrev 2014-09-11 07:11:01 följande:

RF, V tex. Många av de jag har talat med hyllar diktaturer som Cuba, Kina etc. En Vänsterpolitiker försvarade Soviets invasion av Finland. Kommunister har väl ALDRIG stått upp för yttrandefrihet. 

I skolan blir man lärd om förintelsen (vilket är bra) men inte ett ord om tex Gulag lägren, Massakern vid Katyn etc. Så fort jag försöker informera och diskutera med Vänstern om detta så blir jag direkt kallad för nasse. Jag anser att det är ett stort problem att våra ungdomar inte har en aning om vad kommunismen har gjort. De springer omkring med Che, Stjärnor, Soviet symbolen och säger sig stå upp för mänskliga rättigheter och "de goda"

Hur stora är RF? Större än SD/SvP? Jag kan hålla med om att RF är en anti-demokratisk organisation, men på vilket sätt är V ett hot mot demokratin?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Madness82
    Smecker skrev 2014-09-11 07:25:26 följande:
    Hur stora är RF? Större än SD/SvP? Jag kan hålla med om att RF är en anti-demokratisk organisation, men på vilket sätt är V ett hot mot demokratin?
    Är inte V kommunister? Hur kan du jämföra SvP med SD?på vilket sätt skulle SDs politik vara rasistisk? (förutom att de kritiserar 7-klövern då, vilket man inte får göra fy skäms) Jovisst har SD tillhört en rasistisk organisation då hette de BSS. Men de bröts i två delar den ena startade SD den andra NSF som sen blev SMR. SvP behöver jag inte yttra mig om ;) 

Oavsett vad JAG tycker så tänker jag aldrig stödja att man kväver folkets rätt att yttra sina åsikter så länge inte åsikterna går över till handlingar som skadar andra.

Jag har aldrig hört V/VPK ta avstånd från Kommunismen men jag kanske har missat det.  

Som sagt jag är inte Rasist/Nazist för att jag kritiserar Kommunismen vilket jag har fått spytt på mig ;)

• Smecker
    Madness82 skrev 2014-09-11 07:41:02 följande:

Är inte V kommunister? Hur kan du jämföra SvP med SD?på vilket sätt skulle SDs politik vara rasistisk? (förutom att de kritiserar 7-klövern då, vilket man inte får göra fy skäms) Jovisst har SD tillhört en rasistisk organisation då hette de BSS. Men de bröts i två delar den ena startade SD den andra NSF som sen blev SMR. SvP behöver jag inte yttra mig om ;) Oavsett vad JAG tycker så tänker jag aldrig stödja att man kväver folkets rätt att yttra sina åsikter så länge inte åsikterna går över till handlingar som skadar andra.

Jag har aldrig hört V/VPK ta avstånd från Kommunismen men jag kanske har missat det.  

Som sagt jag är inte Rasist/Nazist för att jag kritiserar Kommunismen vilket jag har fått spytt på mig ;)

På vilket sätt är V anti-demokratiskt? Har företrädare för partiet uttalat sig anti-demokratiskt? Står något inskrivet i partiprogrammet som är anti-demokratiskt?

Jag tror det räcker med att se hur företrädare för SD uttalar sig och uppför sig för att ha fog för att kalla SD för ett rasistiskt parti.
  • Madness82
    Smecker skrev 2014-09-11 08:36:25 följande:
    På vilket sätt är V anti-demokratiskt? Har företrädare för partiet uttalat sig anti-demokratiskt? Står något inskrivet i partiprogrammet som är anti-demokratiskt?

Jag tror det räcker med att se hur företrädare för SD uttalar sig och uppför sig för att ha fog för att kalla SD för ett rasistiskt parti.
    Det va just det jag ville provocera fram Vänsterpartiet Kommunisterna påstår sig ha utvecklats till V, varför kan inte det samma gälla SD? Som sagt detta gäller BÅDE V och SD. "Står något inskrivet i deras partiprogrammet som är anti-demokratiskt" och rasistiskt? Samma resonemang gäller åt båda hållen anser jag. Vad enskilda individer råkar säga (för bägge sidorna) har mindre roll för mig. Det är partipolitiken som de lovar att driva som är viktig för mig. Nog finns det rasister,nazister,kommunister, homofober, Islamister, mansgrisar, humle och dumle personer i ALLA partier. annars kan man ju inte rösta på t ex S då en malmöpolitiker kallade Israeler för Judesvin eller MuFarna som gjorde hitlerhälsning framför tyska flaggan eller SSUarna som dansade med Mein Kampf, eller den V politiker som menade till mig att det fanns en god anledning till att Soviet invaderade Finland, Lars Ohly grät när de rev berlinmuren. 

Alltså med den logiken så kan man inte rösta annat än blankt?

Och huru vida SD som parti skulle vara Nazistiskt/rasistiskt är intressant. Då för att nämna några. Paula Bieler: Judinna Chang Frick: Romsk/Judisk och Transa Kent och Ted Ekeroth: Judar Thoralf Alfsson: Jude

Jag gillar absolut inte att hänga ut människor pga deras ursprung Sexuella läggning åsikter mm men det känns angeläget i dagens anklagelser som kommer från media.

Jag har hört att SD blir mordhotade både av Extremvänstern, Islamister och NAZISTER. Såg på nasseforumet nationell att de kallare SDare för "Bisexuella ZigenarJudar" Och en Islamist blev åtalad för att ha skickat ett brev till Thoralf där han skulle mala ner "Judesvinet till grismat" 

Jag vet inte om jag är en idiot men jag får det helt enkelt inte att gå ihop med Pk medias bild. 

• Smecker
    Madness82 skrev 2014-09-11 09:02:24 följande:

Det va just det jag ville provocera fram Vänsterpartiet Kommunisterna påstår sig ha utvecklats till V, varför kan inte det samma gälla SD? Som sagt detta gäller BÅDE V och SD. "Står något inskrivet i deras partiprogrammet som är anti-demokratiskt" och rasistiskt? Samma resonemang gäller åt båda hållen anser jag. Vad enskilda individer råkar säga (för bägge sidorna) har mindre roll för mig. Det är partipolitiken som de lovar att driva som är viktig för mig. Nog finns det rasister,nazister,kommunister, homofober, Islamister, mansgrisar, humle och dumle personer i ALLA partier. annars kan man ju inte rösta på t ex S då en malmöpolitiker kallade Israeler för Judesvin eller MuFarna som gjorde hitlerhälsning framför tyska flaggan eller SSUarna som dansade med Mein Kampf, eller den V politiker som menade till mig att det fanns en god anledning till att Soviet invaderade Finland, Lars Ohly grät när de rev berlinmuren. 

Alltså med den logiken så kan man inte rösta annat än blankt?

Och huru vida SD som parti skulle vara Nazistiskt/rasistiskt är intressant. Då för att nämna några. Paula Bieler: Judinna Chang Frick: Romsk/Judisk och Transa Kent och Ted Ekeroth: Judar Thoralf Alfsson: Jude

Jag gillar absolut inte att hänga ut människor pga deras ursprung Sexuella läggning åsikter mm men det känns angeläget i dagens anklagelser som kommer från media.

Jag har hört att SD blir mordhotade både av Extremvänstern, Islamister och NAZISTER. Såg på nasseforumet nationell att de kallare SDare för "Bisexuella ZigenarJudar" Och en Islamist blev åtalad för att ha skickat ett brev till Thoralf där han skulle mala ner "Judesvinet till grismat" 

Jag vet inte om jag är en idiot men jag får det helt enkelt inte att gå ihop med Pk medias bild. 

Jag har aldrig påstått SD är nazistiskt, det påståendet får stå för dig. Skillnaden mellan SD och andra partier är hur partierna hanterar de partiföreträdare som uttalar/uppför sig rasistiskt. Ett tydligt exempel är Barbro Williams. Ett annat exempel är uppmaningen att partiföreträdare inte skall svara på journalisters frågor, utan istället ringa polis när de blir granskade.
  • Anonym (cem)

Åh pratar ni politik här idag?

* vänder i dörren och går ut arbetar igen*

• Madness82
    Smecker skrev 2014-09-11 09:58:20 följande:
    Jag har aldrig påstått SD är nazistiskt, det påståendet får stå för dig. Skillnaden mellan SD och andra partier är hur partierna hanterar de partiföreträdare som uttalar/uppför sig rasistiskt. Ett tydligt exempel är Barbro Williams. Ett annat exempel är uppmaningen att partiföreträdare inte skall svara på journalisters frågor, utan istället ringa polis när de blir granskade.
    Tittut, ja den damen har nogvalt fel här i livet.

Ps vad är det för fel när man ska skrva mellan bokstäverna och de framför suddas ut? 
  • Madness82
    Anonym (cem) skrev 2014-09-11 11:06:01 följande:

Åh pratar ni politik här idag?

* vänder i dörren och går ut arbetar igen*

Ja vi kanske ska försöka hålla detta forum en frizon från politik? ber om ursäkt men hade en förstoppning av känslor men den har släppt nu ;)
    Vi kan hålla oss till det som förenar mänskligheten..... SEX!
  • hännrick
    Madness82 skrev 2014-09-11 11:43:15 följande:
    Tittut, ja den damen har nogvalt fel här i livet.

Ps vad är det för fel när man ska skrva mellan bokstäverna och de framför suddas ut? 
    Du har råkat komma emot insert-tangenten.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!