• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-09-15 21:01:07 följande:

Börjar återhämta mig efter min långpromenad.. Tårna har slutat värka lite i alla fall..

Ska elda i vedpannan så jag kan få duscha varmt senare och koka mig en varm kopp té..

Någon som kan komma hit och ge mig en massage?

Det lät bra alltihop Solig Jag vill också ha!
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-15 21:12:06 följande:
    =P Stoooor skillnad på "jag tar ingen skit" och "alla som inte gör som jag är dumma i huvudet".

Ja, eller hur! Bra att slippa ha känslor, de slås bara på när andra bestämmer vilken känsla man ska ha! Praktiskt. 

Jag tror att många på det här forumet projicerar..... "Jag är bitter över vad jag anser vara problem X, du har också vad jag anser vara problem X, ergo: DU är också bitter..." Fast den andra personen kanske inte alls ser X som ett problem (nu är det ju ett litet problem att inte få några pengar, men rent generellt)
    Ja jo det är kanske sant.

Ja en on och off knapp, hade varit grymt praktiskt ibland för egen del kan jag känna Wax on, Wax off!

Tror din teori om projicering är korrekt på många, om inte annat så bestämmer de liksom att den andre måste känna samma som de själva har gjort i en liknande situation alternativt så som de tror att de skulle känna. tror mycket beror på hur man uppfattar problemen. Pengar är känsligt för många. Det är viktigt för mig också, ändå betyder det sjukt mycket mindre idag än förr på ett helt annat sätt. Idag måste jag mätta en mun till vilket rent logisk kanske borde göra just pengar viktigare. Men jag har mindre pengar än någonsin innan och barnet svälter inte ihjäl. Hade ju som sagt inte tackat nej till pengar. Men idag måste jag tänka annorlunda, förr så hade jag bara ansvar för mig och ja saker löste sig helt enkelt alltid. Jag hade lätt kunnat bo i skogen i nån jäkla koja, stuga what ever. Ibland får jag nästan lust att göra det också. Men barnet går först, jag får bygga en koja när hon är vuxen

Fast å andra sidan ett slott hade inte suttit helt fel heller
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Fjäril Vingad

Aniee: Men vad fasen! Trist att du hamnar i kläm! Ekonomin är ju inte lätt alls gånger...

Kram på dig!

• Efraim Barkbit
    Aniiee skrev 2014-09-15 20:54:40 följande:
    Vilken tur jag har då som inte engagerar mig i svensk politik.

Politiskt illamående kan vara nyttigt. Om det leder till reflektion.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-15 21:23:23 följande:

Aniee: Men vad fasen! Trist att du hamnar i kläm! Ekonomin är ju inte lätt alls gånger...

Kram på dig!

Tur att jag har en familj som tar hand om mig =P 

FK sa "Ja, vi måste ju utreda det igen, nu, så vem vet du får kanske igen om 3 månader...." Tack, så mycket, jag lovar att vara ännu sjukare i december....

Tack, jag kan behöva en kram Solig
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-09-15 21:32:27 följande:

Politiskt illamående kan vara nyttigt. Om det leder till reflektion.
    Reflektion? Äh, det är väl överdrivet? I alla fall om man frågar politikerna.
  • HäckHäxan
    En kommer hit för att fly från nöden,
    en kommer hit för att undgå döden.
    En kom hit, av terror tvungen,
    en kom hit för att gifta sig med kungen.
    Dom är tyskar, iranier, greker och turkar,
    mest är dom snälla, andra är skurkar.
    En del är ärliga, andra skumma,
    en del är genier, andra är dumma.
    Mest är dom fredliga, andra vill slåss,
    men andra ord dom är som oss!
    En del söker lugnet i stället för bråket,
    det enda vi svenskar kan bättre är språket.
    Det sägs att vi stammar från Adam och Eva,
    som inte var svenskar men ja må dom leva!

- Tage Danielsson -

Det finns tillfällen när jag känner ren kärlek till människor rakt igenom datorn. är jag nyss läste denna i en SD tråd var ett sådant tillfälle och jag kände hur jag bara log och blev varm inombords.

I vilket fall trevlig kväll på er, jag skall inte soffan och byffy och så är jag hungrig *suck*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Efraim Barkbit

Åh finaste Tage! Nu fick jag en tår i ögat. ?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 21:57:20 följande:
    En kommer hit för att fly från nöden,
    en kommer hit för att undgå döden.
    En kom hit, av terror tvungen,
    en kom hit för att gifta sig med kungen.
    Dom är tyskar, iranier, greker och turkar,
    mest är dom snälla, andra är skurkar.
    En del är ärliga, andra skumma,
    en del är genier, andra är dumma.
    Mest är dom fredliga, andra vill slåss,
    men andra ord dom är som oss!
    En del söker lugnet i stället för bråket,
    det enda vi svenskar kan bättre är språket.
    Det sägs att vi stammar från Adam och Eva,
    som inte var svenskar men ja må dom leva!

- Tage Danielsson -

Det finns tillfällen när jag känner ren kärlek till människor rakt igenom datorn. är jag nyss läste denna i en SD tråd var ett sådant tillfälle och jag kände hur jag bara log och blev varm inombords.

I vilket fall trevlig kväll på er, jag skall inte soffan och byffy och så är jag hungrig *suck*
    Åh, Tage Solig Han var en klok en....

Go kväll, ha kul med buffy, jag ska.... vet inte.... klistra ihop första avsnittet med Ned från GoT.....
  • Aniiee

Så nu har jag dragit senaste året för hela FL att läsa, så att TS i den tråden kan fatta att jag kommer gå back i Oktober. Men jag anar att TS i den tråden aldrig kommer fatta. Hon var ju fattig när hon sparade 3000 kr i månaden för att det var hennes "hyra".

Bitter? Nej. Frustrerad.....

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!