• Kia82

vad köpte ni på ullared?

Selmalinen skrev 2014-04-08 09:05:48 följande:
    Har någon sett/köpt amningskläder på gekås?

Det har alltid funnits lite mamma och amningskläder på Ullared när jag varit där (är där 3-4 ggr per år) så att åka dit med förhoppningar om att hitta massor av den varan hade jag inte gjort. Däremot så gillar jag H&Ms amningstoppar.
  • Kia82
    Lindation skrev 2014-04-09 19:16:31 följande:
    Hej allihopa! :) ska antagligen till Ullared snart. :) Har dom skötbordbädd/dyna där? Har dom mycket saker med stjärnmönster? Har fastnat för de. :P

Jag var där för ett tag sen och då hade dom 4-5 olika skötbäddar och jag köpte ett jättefint påslakanset med stjärnor. I övrigt så såg jag inte så mycket saker med stjärnor, kanske att där var någon amningskudde men det kommer ju in nytt hela tiden så vem vet vad som finns att finna.
  • Kia82
    JennyL88 skrev 2014-04-14 09:08:59 följande:
    Tjänar man på att åka till Ullared och köpa bebiskläder aoch annat? Blir det så mycket billigare.?Tänker att kvaliteten inte är så bra och håller mycket tvätt.?
    BF 15 oktober

Jag tycker att kvalitén på barnkläder där är bra och då har jag handlat till alla mina barn 0-9 år. Jag anser att kvalitén är lika bra som den som finns på Lindex, Kappahl och dyl. När vi var där sist så handlade jag bebisplagg för mellan 20-70 kr stycket och visst om man nöjer sig med tag tre betala för två på Lindex/Kappahl så lönar det inte sig att åka dit men om man är ute efter mer utrustning än kläder så lönar det sig absolut.
  • Kia82
    yoshimi skrev 2014-05-03 19:01:17 följande:
    Här har ni en bild på vad vi handlade idag, fråga om ni vill veta priser! :)

Fina saker, längtar tills vi ska dit nästa gång men först ska bebisen ut om sådär 7-8 veckor så det blir nog inte förrän framåt hösten.
  • Kia82
    Lindation skrev 2014-05-26 16:53:52 följande:
    Ska äntligen till Ullared på torsdag och handla till bebisen i magen. :) Och såklart blir de nog en del till min 3-åriga tös! :) Har dom vagnar på Ullared? Är ute efter en enkel typ paraplyvagn som är smidig och blir liten när man fäller ihop den. Ngt ni sett där? :)

Dom har ett litet utbud av vagnar på Ullared, typ en sittvagn, en ligg/kombination och någon paraplyvagn.
  • Kia82

Jag köpte rosa spjälskydd där i våras.

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?