• Emejli

vad köpte ni på ullared?

Hänger gärna på här också, då även vi har en Ullareds-tripp inplanerad. Dock i augusti och bebis kommer i början av oktober. Kommer vara i vecka 31 då. Får dela upp det som sagt annars får jag knöla ner mig i en kundvagn och dirigera gubben ;)

• Emejli

Nu på fredag ska jag till Ullared. Har fått mycket tips härifrån på vad man kan köpa. Har inge större förväntningar på kläder då jag vet sen innan att det är väldigt uppdelat och inte så mycket kläder. Men de blir regnkläder, fleeceställ, vantar, mössor osv till 5åringen här hemma iaf.

Sen blir det mycket bebisprylar! Ska bli roligt att äntligen få köpa lite skoj :)

Är det något ni tycker man absolut ska köpa som dom har på Ullared? :)

• Emejli

Tack för alla tips! Det ska jag kolla lite extra på! Framförallt lakan till vagga och vagn.

• Emejli

Något som jag ångrar att jag inte köpte på Ullared som jag stod och tittade länge på, var deras åkpåsar. Hittade en så jäkla snygg i rött med lite glansigt tyg. Någon som testat dom? Kan inte någon säga att dom är skit, så jag slipper ångra mig mer ;) hehe

• Emejli
    Sara1985 skrev 2014-09-16 22:06:48 följande:
    Dom ÄR skit! Material som inte andas alls, bebisen blir supersvettig. Så du kan känna dig nöjd!!
    Det var skönt att höra! Då slipper jag fundera mer! Tack! :D
Svar på tråden vad köpte ni på ullared?