Anoonyym skrev 2014-03-10 14:42:57 följande:
Fjärilslarv Jo dom är 16 och 17 äter medicin och har blivit bättre, men nu pratar vi om när dom va lite mindre, när min man va så pass sjuk så jag kunde inte göra något, blev tvungen att ha ständig koll på min man.. Dom har gått i terapi, pratat med en massa men har inte hjälpt.. Dom kan fortfarande få sina utbrott men jag försöker allt jag kan för att dom inte ska förstöra saker. Men är inte mer än människa, säga åt dom de gör jag, mina äldre barn hjälper såklart till med att lugna ner dom!
Men inte alltid man vågar gå fram till dom när dom har fått utbrott, flera gånger så har det hänt att en utav dom hämtar en kniv/knivar från köket och står å hotar en.
Det är ju inte så att jag låter dom få slå sönder bostaden! Nejnej!! Detta kommer stå dyrt för dom, vilket jag har sagt åt dom! Men det går ju ut lika snabbt som det går in, tyvärr..
varför polisanmäler du dem inte då?
om man pratar med "en massa" så förstår jag att inte terapin hjälper...det kan ju ta några månader att få förtroende för terapeuten och sen kan det ta något år innan man ser effekt. det är inget ovanligt.
SOL placera barnen då?