Troskant
Bryr ni tjejer om troskanten syns när ni tränar, på jobbet, handlar, fritiden eller jobbet?
Bryr ni tjejer om troskanten syns när ni tränar, på jobbet, handlar, fritiden eller jobbet?
Eh, ja
Känns väldigt fjortisaktigt att gå omkring och visa troskanten. Anser att det är desperata tjejjer som inte kan få en snubbe på fall så som dom är, som behöver ta hjälp av underkläderna för att få uppmärksamhet. Tragiskt. Sen förstår jag om det inte alltid är med flit som jeansen glider ner när man böjer sig, men man kan åtminstone tänka på det om man känner till problemet.
Yes, men jag menade om troskanten syns igenom kläderna?
Okej, själv tycker jag det faktiskt kan va snyggt/sexigt när troskanten syns. Det kan utstråla en viss självsäkerhet. Iaf om dem är snyggt skurna...
självsäkerheten sitter garanterat inte i en troskant! Hur kan du tänka att man är självsäker om troskanten syns? Jättekonstig tanke som jag aldrig hört nån säga förr. Det kanske är ditt önsketänkande att möta en stark och självsäker kvinna och så lägger du den värderingen i att troskanten syns?
Om min troskant skulle synas skulle jag inte direkt bry mig men se till att klä mig så det inte blev så med avsikt.
Men varför får den helst inte synas då?
Nja, det beror på vad jag har på mig. Men jG tycker att det är viktigare att vara bekväm än att någon troskant skulle synas.
Men varför får den helst inte synas då?
Lite så är det nog...
Hmm antar att den syns om man har tunna leggins, helt ärligt så bryr jag mig inte. Har folk inget bättre för sig än att spana in mina ev troskanter oavsett om det stör dem eller om de gillar det så får de väl göra det I dont mind!
För mig är det jätteviktigt att dem inte syns. Finns det något fulare än troskanter?