• David76

Troskant

Bryr ni tjejer om troskanten syns när ni tränar, på jobbet, handlar, fritiden eller jobbet?

• Svar på tråden Troskant
  • David76
    Slagathor skrev 2014-03-11 18:56:07 följande:
    Eh, ja

Okej, får den synas eller får den "aldrig" synas?
  • David76

Yes, men jag menade om troskanten syns igenom kläderna?

whydoyoucare skrev 2014-03-11 19:18:28 följande:
    Känns väldigt fjortisaktigt att gå omkring och visa troskanten. Anser att det är desperata tjejjer som inte kan få en snubbe på fall så som dom är, som behöver ta hjälp av underkläderna för att få uppmärksamhet. Tragiskt. Sen förstår jag om det inte alltid är med flit som jeansen glider ner när man böjer sig, men man kan åtminstone tänka på det om man känner till problemet. 

• David76

Okej, själv tycker jag det faktiskt kan va snyggt/sexigt när troskanten syns. Det kan utstråla en viss självsäkerhet. Iaf om dem är snyggt skurna...

whydoyoucare skrev 2014-03-11 19:22:29 följande:
    Samma där. Om man inte kan dölja troskanten genom kläderna då borde man antingen köra comando eller skaffa trosor utan sömmar. 

• David76

Men varför får den helst inte synas då?

Slagathor skrev 2014-03-11 19:33:20 följande:
    Alltså detta ämne är ju inget jag ägnar tid och tanke åt varje dag att bry mig om. Men på morgnarna klär jag mig medvetet men om nån skulle se nån attans kant om jag tex böjer mig åt nåt håll skiter väl jag i.

• David76

Lite så är det nog...

Slagathor skrev 2014-03-11 19:44:17 följande:
    För att det ser tacky ut samt att jag är 30 - inte 15. Det passar sig liksom inte. Går du igång på troskanter eller vad?

Svar på tråden Troskant