• Anonym (wut?)

vadå tack punkt punkt punkt punkt punkt?

Skickade lite fler bilder till snubben som han gillar. 
    Hans svar blev

Tack......

vadå  tack punk,punkt,punkt,punkt?
    Jag har en annan kompis som skriver massa punkter med, skitstörigt, jag tror ju alltid jag gjort nåt fel. 

gah vadå är han sarkastiskt? eller är han mållös? Förlorade han tunghäftet?

• Svar på tråden vadå tack punkt punkt punkt punkt punkt?
  • Anonym (wut?)

någon klokare människa än jag som tolkar bättre?

• Fia 28

Folk brukar mena olika saker med punkterna så vill du veta säkert så måste du nog fråga.

• Apelsin

En del skriver tydligen så bara. Men jag tänker som du att det betyder nåt. Väldigt förvirrande.

• Anonym (...)

Brukar skriva så när jag är irriterad eller tycker något är typ självklart. Men fråga honom vad han menade med punkterna?

• Anonym (wut?)

ja väldigt förvirrande :P

Anonym (...) skrev 2014-03-12 12:25:53 följande:
    Brukar skriva så när jag är irriterad eller tycker något är typ självklart. Men fråga honom vad han menade med punkterna?
    hm, han kanske blev irriterad o tycker det är jobbigt då för han inte får bli kåt under jobbet. Jag fattar nada. 
    Frågat om han han vart nöjd. 
  • Anonym (wut?)

han svarar inte.........

• Anonym (H)

Det är många som missbrukar punkternas kraft. Min svärmor skriver minst 3 punkter efter varje mening hon skriver. Hon menar inget särskilt alls, men kan väl tänka mig att det gör det om din gubbe skriver det om du skickar vågade bilder när han är på jobbet. När jag jobbar vill jag inte ha såna bilder från min partner i alla fall. Hen kan SMS:a mig om det är något viktigt, inte för att hen är småkåt eller vill göra mig kåt. Jag är ju på jobbet...

• Vandelay

Vad vare för bilder?

Vandelay Industries. Import, export, architecture and latex. These pretzels.... are making me THIRSTY!
  • Anonym (wut?)
    Anonym (H) skrev 2014-03-12 17:37:49 följande:
    Det är många som missbrukar punkternas kraft. Min svärmor skriver minst 3 punkter efter varje mening hon skriver. Hon menar inget särskilt alls, men kan väl tänka mig att det gör det om din gubbe skriver det om du skickar vågade bilder när han är på jobbet. När jag jobbar vill jag inte ha såna bilder från min partner i alla fall. Hen kan SMS:a mig om det är något viktigt, inte för att hen är småkåt eller vill göra mig kåt. Jag är ju på jobbet...
    han ville ju ha telesex igår, men jag skickar bilder ist.... och jag sms:a innan så han fick på sin mail som han ville men jo tanken har slagit mig han blev irriterrad för han är på jobbet... men det är han själv som brukar ha kåta saker för sig på jobbet. 
    fick iaf ett tack.....
    ......?
  • Nyfikna72
    Anonym (wut?) skrev 2014-03-12 17:33:48 följande:
    han svarar inte.........

Tja nu fick du till lite punkter själv, vad menar du med dom?
  • Anonym (wut?)
    Nyfikna72 skrev 2014-03-12 18:15:46 följande:

Tja nu fick du till lite punkter själv, vad menar du med dom?
    besviken han inte säger nåt. han kanske är besviken han är på jobbet. sa han igår, han hade helst velat knulla. 
    jaha....nu fattar jag. 
    jag räcker ut tungan på lite bilder
    därav hans Tack......

ahmen, vad känslig han blev då. 
  • Nitor
    Anonym (wut?) skrev 2014-03-12 17:33:48 följande:
    han svarar inte.........
    Jag brukar använda tre punkter om jag vill ha meningen lite öppen, precis som om jag inte hade avslutat meningen.

Det är nu det börjar...

Vad händer sen?...
    Anonym (wut?) skrev 2014-03-12 12:08:46 följande:
    Tack......
    Det där kan betyda att han vill utrycka sig mer, kanske något underförstått. Men jag tycker ändå att punkterna inte passar i just detta sammanhang.
  • Anonym (wut?)
    Nitor skrev 2014-03-12 18:30:54 följande:
    Jag brukar använda tre punkter om jag vill ha meningen lite öppen, precis som om jag inte hade avslutat meningen.

Det är nu det börjar...

Vad händer sen?...

Det där kan betyda att han vill utrycka sig mer, kanske något underförstått. Men jag tycker ändå att punkterna inte passar i just detta sammanhang.
    nä jag fattar ingenting, jävla punkter. 
    han kanske menar tack.... (för det)....
  • Nitor
    Anonym (wut?) skrev 2014-03-12 18:42:56 följande:
    nä jag fattar ingenting, jävla punkter. 
    han kanske menar tack.... (för det)....
    Ungefär som det jag skrev...
    Nitor skrev 2014-03-12 18:30:54 följande:
    Det där kan betyda att han vill utrycka sig mer, kanske något underförstått. 

Yada yada yada...  Flört
  • Anonym (wut?)
    Nitor skrev 2014-03-12 18:51:21 följande:
    Ungefär som det jag skrev...

Yada yada yada...  Flört
    nu svara han när jag fråga om han vart sur. 
    absolut inte var han sur sa han, han jobbar och kraam. 

jag måste nog ta den semestern snart.....

fan nu skriver jag jävla punkter. 
    jag har en kanditatexamen men punkter tar fan knäcken på mig. 

tack för kommentarerna hör ni, kram
Svar på tråden vadå tack punkt punkt punkt punkt punkt?