• Palle76

Ensam mamma söker, mannen i mitt liv

Jag är en ensamstående mamma på 37 år år, bor i Falkenberg och är inte så jätte flyttbar h.rifrån ;) Jobbar inom vården samt läser till usk. Min fritid går mest åt till att umgås med sonen, vänner och familj Gillar att resa både långresor och i vårt vackra lilla land,, sitta hemma o mysa likaväl som att gå ut och dansa eller bara ta en öl vid fint väder. Söker någon som är fedo förett seriöst förhållande och som vill ha barn i framtiden. Fråga gärna vidare om mig om ni blev nyfikna ;)

• Svar på tråden Ensam mamma söker, mannen i mitt liv
  • Palle76

Hihi Ja tack ni men det hjälper föga ;) bara vi som skriver ändå ju, men det är roligt det med, vänner är roligt att få nya Säger som Ylva marie T sa till mig, jag samlar på vänner ;)

• Frontline
    Palle76 skrev 2014-04-05 16:14:13 följande:
    Hihi Ja tack ni men det hjälper föga ;) bara vi som skriver ändå ju, men det är roligt det med, vänner är roligt att få nya Säger som Ylva marie T sa till mig, jag samlar på vänner ;)
    Vänner får man aldrig för lite av, och riktigt bra vänner växer ju tyvärr inte på träd heller...

Har nu fixat till en liten tacobuffé och druckit öl så snart ska vi slänga dom 2 minsta barnen i säng innan vi ska frossa Tungan ute

Åt förresten grillad älg igår hos en kompis och det var riktigt gott Skrattande
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • xSpinell

Viltkött är inte fel , har en speciell smak som inte går att få i tamkött  .

Palle76 , går det så trögt där nere på västkusten med hitta några singelgrabbar ?
    Men från det ena till det andra .
    Vad har ni ätit till kvällen då , du o lilleman ?

Frontline , vad sysslar du med , eftersom du ska arbeta hela helgen ?

• xSpinell

O, fan
    Har du svarat , jag kollade på en film .
    Är du barnledig , vad har du haft för dig då ?

• Frontline
    xSpinell skrev 2014-04-05 20:41:40 följande:
    Viltkött är inte fel , har en speciell smak som inte går att få i tamkött  .

Palle76 , går det så trögt där nere på västkusten med hitta några singelgrabbar ?
    Men från det ena till det andra .
    Vad har ni ätit till kvällen då , du o lilleman ?

Frontline , vad sysslar du med , eftersom du ska arbeta hela helgen ?
    Viltkött är gott, igår vart det tacos med vildsvinsfärs smaka mycket bra...

Jag jobbar på ett hyvleri men är lite flexibel och är lite varstans när det behövs. så igår var jag på justeringen och idag ska jag göra kutterbalar och briketter samt köra truck...
  • Frontline

Nä nu har denna tråden halkat efter rejält så vi skickar upp den och hoppas att TS får till nåt kul i helgen Tungan ute

• xSpinell

Ja  fredakväll , måste väll va nån som vill träffa TsFörvånad(jag fattar inte)
    Är alla singlar upptagna ner på västkusten

Svar på tråden Ensam mamma söker, mannen i mitt liv