• Anonym (curious)

Du man, är du en grower eller en shower?

Även kallat blodkuk och köttkuk, det första är en kuk som är liten i slakt tillstånd men växer rejält i längd och omkrets vid stånd. Det senare är en kuk som är rejäl i slakt tillstånd men inte växer sig så mycket större vid stånd, den blir bara bara hårdare.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du man, är du en grower eller en shower?
  • Anonym (M)

Min kille är en grower. Den är väldigt liten när den är slak (kanske för att han har en del övervikt också, den liksom gömmer sig i "blygdfettet") men växer till helt perfekt storlek Skrattande

• Anonym (Stallion)

Jag har en sommarkuk, den står när solen skiner. Den är lika stor slak som vid erketion.

• Anonym (grower)

Min är oftast löjligt liten i slakt tillstånd. Den blir normalstor vid errektion. 15-16 cm alltså.  Skillnaden är säkert 10 cm! Om jag badat i kallt vatten ser den mest ut som en hissknapp. Ha ha ha.

• Say anything
    Anonym (curious) skrev 2014-03-13 10:38:13 följande:
    Även kallat blodkuk och köttkuk, det första är en kuk som är liten i slakt tillstånd men växer rejält i längd och omkrets vid stånd. Det senare är en kuk som är rejäl i slakt tillstånd men inte växer sig så mycket större vid stånd, den blir bara bara hårdare.

Men herregud, vad äckligt du pratar.
  • Rakad Apa
    Anonym (grower) skrev 2014-03-13 12:07:05 följande:
    Min är oftast löjligt liten i slakt tillstånd. Den blir normalstor vid errektion. 15-16 cm alltså.  Skillnaden är säkert 10 cm! Om jag badat i kallt vatten ser den mest ut som en hissknapp. Ha ha ha.

Typ samma här. Flickvännen är fascinerad över att den kan växa så mycket i storlek.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Say anything skrev 2014-03-13 12:09:08 följande:
    Men herregud, vad äckligt du pratar.

Syftar du på boldkuk och köttkuk? Låter lite nasty
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Say anything
    Rakad Apa skrev 2014-03-13 12:17:53 följande:
    Syftar du på boldkuk och köttkuk? Låter lite nasty

Ja jag fick intellektuell slak-kuk där kände jag....
  • Kattpappa08

Jag är en Grower. Lite kul att den kan växa från lilla Vicke Vire till Långeman

• Say anything
    Närvaro i 08 skrev 2014-03-13 12:27:28 följande:
    Jag är en Grower. Lite kul att den kan växa från lilla Vicke Vire till Långeman

Here we go again.

Vad gör ni med långeman och blodkuken? Myser?
Svar på tråden Du man, är du en grower eller en shower?