Inlägg från: jaghopparhögt |Visa alla inlägg
  • jaghopparhögt
    Anonym (dsa) skrev 2014-03-14 20:32:01 följande:
    Visste faktiskt inget om det. Då blir det bojkott av Hälsans Kök, tror deras produkter tillverkas i Israel.
    Förutom hur de behandlar Palestinierna så är väl att de lurade i kvinnor från Etiopien som hade invandrat till Isreal mediciner som gjorde som sterila för att de inte skulle födas fler etiopiska barn i Israel.
  • jaghopparhögt
    puss skrev 2014-03-14 20:44:34 följande:
    Jag bojkottar american man boy love association, eller vad det heter...
    Microsoft menar du.
  • jaghopparhögt
    Anonym (asdjka) skrev 2014-03-14 20:49:15 följande:
    Nu har du läst för mycket på Fria Tider. De gavsDepo-Provera. Det är inte rätt att göra så men inte heller att fara med ren osanning om sterilitet.
    För den som undrar betraktas Fria tider som en högerextremistisk hatsajt.
    Jag tvivlar på att Ekeroths privata nyhetsbrev Fria tider skulle skriva ett enda negativt ord om Isreal.

www.haaretz.com/news/national/israel-admits-ethiopian-women-were-given-birth-control-shots.premium-1.496519

www.forbes.com/sites/eliseknutsen/2013/01/28/israel-foribly-injected-african-immigrant-women-with-birth-control/
  • jaghopparhögt
    Aniiee skrev 2014-03-14 21:09:33 följande:
    =P

Ingen dator eller telefon?
    Det är väl klart jag har dator men jag behöver väl inte använda usb för det :D
  • jaghopparhögt
    Anonym (asdjka) skrev 2014-03-14 21:31:27 följande:
    Jag undrar hur de kom på ordet.
    Det kanske var en boj med kottar på som ingen ville använda för att det var sjukt att använda. Eller vagga ingen velat använda ( boy-cot)
    Möjligen att någon försökte använda kottar som en boj och försvann när det inte funkade.
    Ordet har sitt ursprung från engelskans boycott som kommer av att irländska arrendatorer på 1880-talet vägrade arbeta för egendomsförvaltaren Charles Boycott.
  • jaghopparhögt
    Aniiee skrev 2014-03-14 21:42:38 följande:
    Nä, med de har ju redan tjänat pengarna...... Kräv omedelbart tillbaka en hundring från Israeliska patentverket, så du är konsekvent!!!!!!!!!! =O
    Fast stopp nu ett tag, är USB standarden ens utvecklad i Israel?

• jaghopparhögt
    Aniiee skrev 2014-03-14 22:02:12 följande:
    Universitetet i Tel Aviv, för att vara petig...
    Det är usb-minnen som är utvecklade där, inte usb-standarden :)
    SÅ jag får fortfarande använda usb-mus och sånt :D
Svar på tråden Bojkottar du något varumärke?