Inlägg från: Anonym (ts) |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?
  • Anonym (ts)
    Anonym (Ja) skrev 2014-03-14 19:15:06 följande:
    Långt hår? Vfr inte?
    långt hår med tofs ja.
  • Anonym (ts)
    Anonym (???) skrev 2014-03-14 19:18:23 följande:
    Absolut inte,det är ju en tjejfrisyr!! Långt hår på grabbar-nej,passar varken på barn eller vuxna. "Jamen vilken söt tjej då"-och så är det en pojke! Skämmigt ju.
    En bekants son har alltid haft denna frisyr. I 4-5 år har hon laddat upp kort på facebook, varje gång är jag lika förvirrad om det är en tjej eller kille. Vill inte fråga heller för då kanske hon blir förolämpad. 

Inte förrän idag skrev hon han i statusen så äntligen vet jag att det är en kille :D
  • Anonym (ts)
    Frontline skrev 2014-03-14 19:32:21 följande:
    Varför visar du frisyren på en flicka för?
    Lättare att svara om man ser en pojke i samma frisyr..
    jag vill inte outa nån, därför. Hittade ingen random bild på en pojke med denna frisyr.
  • Anonym (ts)
    Frontline skrev 2014-03-14 19:32:21 följande:
    Varför visar du frisyren på en flicka för?
    Lättare att svara om man ser en pojke i samma frisyr..
    hade inte spelat nån roll för ansiktet är ganska könsneutral, därför ser han ut som en tjej pga tjejfrisyr.
  • Anonym (ts)
    Anonym (eeeeeh) skrev 2014-03-14 19:38:27 följande:
    Ansiktet är inte ett dugg köönsneutralt. Det är nästan så att man tror att du inte träffat barn i verkligheten.
    och hur vet du om han ser könsneutral eller inte? jag pratar inte om flickan på bilden utan pojken.
  • Anonym (ts)
    Anonym (eeeeeh) skrev 2014-03-14 19:51:47 följande:
    Vad du ser är inte en sanning. Jag pratar om din uppfattning om könsneutralt eftersom du uppfattade barnet som det.
    o hur vet du att du inte hade tyckt samma sak?
  • Anonym (ts)
    Anonym (eeeeeh) skrev 2014-03-14 20:00:26 följande:
    Du har en väldigt tråkig fredag och försöker till varje pris skapa bråk märker jag.
    Ja hur vet jag att jag inte tycker att flickan på bilden inte är könsneutral?  Om inte jag vet vet du då bättre vad jag tycker? Om du vet bättre vad jag tycker är inte du jag? Om du är jag varfr har jag två konton som jag pratar med mig själv?
    LÄS OM!! jag pratar inte om flickan!
  • Anonym (ts)
    Anonym (eeeeeh) skrev 2014-03-14 20:18:57 följande:
    LÄ DIG UTTRYCKA DIG om du upplever att du blir missförstådd.
    Du pratar först om fotot  och nu om något du tycker att andra ska tankeläsa sig fram till. 
    lär dig läsa! 
Svar på tråden Vad tycker ni om denna frisyr för en liten pojke?