Inlägg från: Tommy81 |Visa alla inlägg
  • Tommy81

Lämna henne !

är som å läsa mitt liv det du har skrivigt
    har levt med en sådan kvina i 6 år kvitar vad jag än gör så är det inte tilräkligt har inget sosejalt liv kvar inte ens nån familg att vända mej till å prata med hon har stöt bort alla ur vårat liv til å från i 6 år har hon slagit mäj var å varanan dag dåck lite upeholl nar hon blev gravid sen har det fortsat ju mer hon klankar på mej sener på mej sejer arr jag är äklig horkar slår mej å trykerner mej når hon har jort det blir det lungt en dag eller två när hon har fot mej ledsen vi har presis köpt ett huss bott i 3 månader å nu duger inget å hon hotar med att lämna mej mm om jag inte slutar drika öl driker inte myket typ 8 styken på en hälg å kanse varanan veka å meste börja träna på gym och sluta röcka ja masa gräjer mm om jag inte jör alt så vill hon flyta i sär
    3 tim senare vill hon flyta till ett anat hus ja fan orkar inte hata mej hatamej inte upp å ner hela tiden jag tar han om hela hemet diskar städar tar min sån till dagis hemtar han lagarmat  och målar tapeserar 100 kvadrat helt sälv får skell när det inte går så fort som hon vill får inte tiden att räcka har inte ens min hoby kvar var ett par år sen jag hade det så det enda jag gör när jag är ledig är hör på gnäll grejar hema så min fritid är nu springa å pasa upp på min kvina å ploka äfter hene ta hand om minsån ha med han när jag grejar går inte snabare för det å snaran runt min hals är lokande i blad för hon får mej så värdelös så jävla ofta
    urekta alla stav fel jag är duslektiker

Svar på tråden Lämna henne !