Inlägg från: ingaenklaval |Visa alla inlägg
  • ingaenklaval

Lämna henne !

Allt utom 2 och 6. 2 har hon försökt några gånger men det har jag alltid ignorerat hårt. De gånger hon tycker jag ska ha kostym på mig på jobbet har jag helt kallt förklarat vad den garderoben skulle kosta och då har hon slutat direkt. 6 har hänt två gånger var under alla år så det är ingen grej.

Helt klart är alla de andra punkterna sammantaget en form av misshandel som byggt på att kringskära mina möjligheter att leva ett fullvärdigt liv.Det har iofs inte varit hennes tanke men den har säkert varit att få mig att inse att det hon anser är rätt är rätt även för mig. Detta har hon åstadkommit genom att vara mer drivande än vad jag kunnat hantera och jag har backat in i det hörn jag nu är i.

Jag tänker aldrig inleda en relation med en kvinna igen. Aldrig! Ytterst få kvinnor är onda men alla kvinnor delar biologi och disposition vilket gör att de inte kan undgå att agera kvinnligt. En del är värre men alla kräver att man hela tiden är vaken för deras maktspel. Jag vill inte hålla på med spel med en människa jag ska leva ihop med. Jag accepterar det inte från manliga vänner jag bara umgås med socialt så varför ska jag göra det med någon jag är i en kärleksrelation med?

Jag hatar inte kvinnor. De är bara inte medvetna om vad det de gör, som de upplever naturligt, gör med mig.

Svar på tråden Lämna henne !