Inlägg från: Threezool |Visa alla inlägg
  • Threezool

Lämna henne !

Tryggve3 skrev 2015-01-12 12:18:04 följande:

En kvinna ska stå i köket och hålla käften.

Vi måste organisera oss, i en herrklubb där vi kan prata utan insyn.

Men orka, nej de ska inte bara stå i köket och hålla käft men det måste finnas en ömsesidig respekt för varandra i ett förhållande.

Ditt resonemang är ett lika stort övergrepp på kvinnor som det som TS tar upp som vid män råkar ut för så du har inget i denna tråden att göra!
  • Threezool
    Threezool skrev 2015-01-12 12:28:57 följande:

Men orka, nej de ska inte bara stå i köket och hålla käft men det måste finnas en ömsesidig respekt för varandra i ett förhållande.

Ditt resonemang är ett lika stort övergrepp på kvinnor som det som TS tar upp som vid män råkar ut för så du har inget i denna tråden att göra!

Haha, men gud...

Det räcker att du söker på mitt nick så ser du vem jag är, jag gömmer mig inte som en mullvad ner i mörkret och skitet som vissa andra på nätet.

Du behöver snarare vård och absolut ingen partner förräns du ser henne som en jämbördig individ.

Manshatare eller kvinnohatare, samma skräp allihop är ni.
  • Threezool
    Tryggggve skrev 2015-01-12 22:59:08 följande:

Uppmanar alla ensamma pappor att inte niga för systemet, för att få träffa sina barn.

Tänk vad två lätt beväpnade muslimer kunde göra i Paris.

Vad kan inte några tusen tungt beväpnade ensamma pappor göra i sverige, då menar jag med portabla luftvärn, tunga kulsprutor med kikarsikte och skogen som skydd.

För att sedan ta makten från regeringen, och ändra språket och barnuppfostran i grunden.

Sedär, ännu en terrorist som bekänner färg, snart står Säpo säkert utanför dörren.
  • Threezool
    Tryggggve skrev 2015-01-12 23:03:25 följande:

En kvinna kan aldrig bli jämnställd mannen.

För vet du varför....?

En kvinna har ingen heder.

Så enkelt är det.

Som sagt behöver du hjälp, du verkar ju lida av de psykiska spöken du har. Sedan kan man undra hur du kan påstå att kvinnor ej har heder när du själv står här och skriver att man ska ta till vapen. Vilken heder finns det i det att döda andra?
    Tryggggve skrev 2015-01-12 23:07:11 följande:

Det är precis det jag säger.

Rättsapparaten och systemet är inte på våran sida.

Vi måste agera, inte bli tagna in på dårhus en och en.

Kan det kanske bero på att du hotar att döda andra?
  • Threezool
    Tryggggve skrev 2015-01-13 00:01:40 följande:

Finns något som kallas hedersmord.

När man blivit avtagen hedern, på ett eller annat sätt.

Gubben Noak var en hedersman.

Döda, kallas att befria.

Vill någon slåss mot friheten, får han riskera att bli dödad.

För vem vill slåss mot dom som slåss för friheten?

Frihet för vem? Alla ska ha samma rättigheter och skyldigheter och att inskränka på dessa för en viss grupp är snarare fascistiskt.
  • Threezool
    Tryggggve skrev 2015-01-13 00:17:56 följande:
    Kan man inte vara med en och samma person livet ut, ska man inte gifta sig.
    Nu gör jag lite antaganden men jag gissar på att du har blivit lämnad vid ett skede och därav möjligtvis blivit lite bitter av detta?

Jag brukar säga att man hela tiden förändras med tiden, alltid i små banor men dessa små ändringar blir sedan totalt en större ändring i sin personlighet och denna ändring kan man se ungefär vart tionde år i en persons liv.

Denna ändring påverkar allt och därav kan man aldrig garantera att någon man är ihop med fungerar livet ut då båda utvecklas. Ibland tillsammans och ibland ifrån varandra och då är det ju bättre att träffa någon annan som man istället passar ihop med vart man nu själv är i livet.

Giftermål må vara ett stort åtagande men det är inget bindande kontrakt som gäller livet ut, det behöver du inse.
  • Threezool
    Tryggggve skrev 2015-01-13 00:28:27 följande:

En rysk roulette, är en jämnställd hederstvist.

En kamp om hedern på lika villkår.

Ett hedersmord, är en direkt tillbakatagning av en stulen heder.

Som motparten inte förtjänar en rysk roulette i.

En stöld, som dessutom är förnedrande och oförlåtlig.

Så du anser alltså att din heder är stulen pga att du då troligen blev lämnad? Varför låter du din heder bero på någon annan än dig själv? Det är du som bestämmer vilka val du gör och formar ditt liv därefter så varför låter du då henne fortsätta styra dina tankar?
  • Threezool
    Tryggggve skrev 2015-01-13 00:52:45 följande:

Skarpa skott kan bara mötas med skarpa skott.

Nu har dock inga kvinnor tagit upp vapen mot dig så varför ta upp vapen mot dem? Varför gå till något så extremt?

Aja, dags för sängen, glöm inte att se till att ta din medicin bara.
  • Threezool

Du verkar ta allt för personligt, tex med åklagaren vad spelar det för roll att det var en kvinna? En åklagarens jobb är att hitta bevis mot den åklagade och visa att den personen är skyldig samma som en advokats jobb är att påvisa oskuld.

Det finns både män och kvinnor som är kompletta idioter och detta har inget med kön att göra utan hur den personen blir uppfostrad och av sociala faktorer.

Igen varför låter du detta påverka dig fortfarande? Det är du som bestämmer vilka val du gör och formar ditt liv därefter oavsett vad som har hänt så varför låter du då henne fortsätta styra dina tankar och handlingar?

Svar på tråden Lämna henne !