Bästa smink/hudvård/hårprodukterna?
Vad har du för favoritprodukter inom make up, hudvård (både ansikte och kropp), hårvård och parfym?
Vad har du för favoritprodukter inom make up, hudvård (både ansikte och kropp), hårvård och parfym?
Parfym: La vie est belle och Sheer beauty. Beror på humör och tillfälle.
Foundation växlar jag mellan ID Bare Minerals och en flytande från Dior. Beror på årstid och hur täckande det behöver vara.
Ögonbrynspenna och ögonskuga från Isadora. Fina diskreta färger.
Läppstift från BodyShop av alla ställen. Råkade komma över den perfekta "naturliga färgen fast bättre"-färgen.
Mascara kör jag den guldfärgade flaskan från l'Oreal.
Jag sminkar mig väldigt diskret.
Använder Forever-serien från YSL (dag-, nattkräm o serum)
Mascara Babydoll från YSL och Lash QueenSexy Black från HR
Parfym; just nu har jag armanis SÌ
Använder cocosolja istället för hudkräm, fotkräm osv.
Hårvård...pinsamt dåliga saker. Men så har jag också ett skatbo på huvudet
Ansiktsrengöring har jag just nu Garnier. Dagcreme har jag Biotherme (den orangea för torr hy ), ögoncreme Lumene, Primer Bare Minerals (originalet) Concealer Bare Minerals eller TiKei. Foundation varierar mellan Bare Minerals original/matte och Sensai Kanebo med tillhörande puder (beroende på dagshumöret ) Rouge har jag fastnat just nu för Bare Minerals Vintage peach superfin lyster i. Loreal har annars bra rouge också. Mascara är min absoluta favorit Maybelline false lash (den rosa flaskan) men är SÅ sugen på att testa magnetic lash! ögonbrynspenna IsaDora, kajal IsaDora, ögonbrynskugga GloMinerals, Läppar Loreals gloss och ögonskuggor varierar men Loreals color rich quads är grymma! Annars TiKeis mineralskuggor
Avslutar med MAC facemist. Jag skulle nog kunna skriva en hel uppsats om detta
Och så var det håret då... Hmm.. Syoss schampo och balsam är helt ok budgetalternativ. Gör inpackning en gång/v (lägger ansiktsmask samtidigt
) Dagarna mellan tvättarna kör jag Batiste torrschampo & klippotekets hårspray (orange flaska) annars blir håret så flygigt.. Å håret oftast uppsatt i en trååååkig knut/svans... Min favoritdoft är SÅ många olika.. Viktor & Rolf flowerbomb, la vie est belle, Tresor in love, Escada osv...