wt?
Hur vet man om man klassas som wt?
Hur vet man om man klassas som wt?
Enligt fls samlade expertis är jag garanterat wt. Bjuder på det isf. Vad jag inte förstår är varför man måste placera folk i såna fack?
SUCK!
Sopsortering? Är ni på riktigt!? Jag har arbetat på en sopstation. Alla sopor som kommer in slängs i en och samma hög. Så sortera ni, det blandas ändå på sopstationen. ;) Att folk inte tar reda på mer info, utan istället låter sig luras så pinsamt mycket. DET är trashigt om nått! Läs på!
WT är en sån som säger "fuck" i varje mening, som inte har hyfs eller folkvett. Tex inte presenterar sig när den möter nytt folk, verkar ointresserad osv. En som hellre bara sitter hemma i sitt ostädade hem och kollar på repriser än att gå ut och göra nåt med sina ungar. Som inte lagar riktig mat utan det blir bara hel och halvfabrikat, helst i micron. En som har kronofogden efter sig, en drös skulder och ändå köper på sig en massa totalt onödiga och idiotiska saker bara för att det var på rea. En som hellre köper cigg och bersa än nya kläder och skor till ungarna. Osv, osv..
Jag tror ofta att folk tänker "white trash" när de ser mig. Jag kan absolut gå i mjukisbyxor till affären. Jag har fetma, är för legalisering utav cannabis, har tatuering på vaden, inte gift, är helt ointresserad utav kläder. Men jag tjänar bra, kör sprillans ny Volvo, lägger ut många tusenlappar hos frisören och har jättefint hår. Röker inte, sopsorterar, älskar att laga mat, vi äter allt vi kan ekologiskt. Kan räkna på en hand vi äter "skräpmat" på ett år. Vi har en färsk liten bebis som heter Nils, hans kläder är däremot viktiga och jag gillar att köpa till honom, han har 26 bodys i storlek 62:|, det bästa som finns är att inreda. Vi har svindyra tapeter, skulle aldrig handla på Ikea, Lidl, netto, har ett par hundra tusen på banken och äger min bostad. Men kan lova när man ser mig att jag ser ut som ett jävla trash som äter cheeseburgare till frukost, röker och bor i någon sunkig hyrestrea med mina tre ungar.