RestoreMe skrev 2014-03-19 00:08:01 följande:
Gör breda armhävningar, bygg upp musklerna på sidan, under armarna, nån vet nog bättre hur, men ex lätta hantlar och sätt ihop dem ovan huvudet och lyft kanske 50 ggr per dag.
Eller tränar du så är det nog inte muskelbehov (muskler som håller emot alltså) det handlar om.
Jag är väldigt otränad, men kan det verkligen göra skillnad?
NaCl skrev 2014-03-19 00:14:56 följande:
Är det enbart just Bh du har det här problemet av? Inte på andra ställen på kroppen? Typ trosor och strumpor och annat som sitter åt?
Jag har testat klass 1 stödstrumpor för skojs skull, men jag klarade bara av att ha på mig dom en liten stund, testade nyligen ett par riktigt tighta byxor på vila, men då fick jag svårt att andas för att byxorna var så tighta så att jag ar tvungen att kasta mig av dom. Sen så har jag svårt för polokragar eller att halsduken är mot halsen men de är för att jag tycker att det är obehagligt.
Houdini skrev 2014-03-19 02:02:33 följande:
Varför detta tjatet om att man ska ha bygelbehå?
Nu menar jag ingen specifik i tråden utan mer i media och i affärer? Och att om man har stor byst är det ett måste.
Jag personligen är inte jätteförtjust i att ha brösten precis under hakan, så om jag böjer ner huvudet kvävs jag av mina egna bröst ja jättebekvämt. Inte tycker jag det är jättesnyggt med jättebröst som sitter strax under hakan heller.
Är det så att bygelbehån är det som är kvar från korsetten som kvinnorna använde förr, och att männen vill se så mycket av våra bröst som möjligt och att det är därför den fortfarande framhävs som ett måste vid större byst? Själv så hoppas jag att det kommer bli supermodernt att inte använda bh, så att alla springer runt utan en