Inlägg från: Emmalinnéa |Visa alla inlägg
  • Emmalinnéa

Om jag ätit såhär i två dagar, vad tycker ni om det?

GrönaDruvan skrev 2014-03-18 20:22:24 följande:
    Måndag: 6.15 : fitline drink, ett glas smoothie på mandelmjölk och en banan 9.30: en smörgås, proteinbröd, med smör, några gurkskivor, ett ägg och lite majonäs på. Te 11.45: liten räksallad med blandad grön blandsallad, gurka, tomat, majs o paprika. Vatten 15.30: en protein yoghurt och en liten mellanmåls bar. 17.00: en banan 19.30: 2 Alaska pollock bitar, en lagom stor klick potatismos mixat med broccoli o persilja, lingonsylt o vatten 22.00: fitline drink Tisdag: 9.00: fitline drink 9.30: omelett på 2 ägg, 4 coctailtomater, ett litet glas juice, 2 knäckebröd med smör, ost och gurka. 11.45: ett glas smoothie på mandelmjölk och banan. 12.30: risnudlar med "gryta" på salladslök, ocra, vattenkastanj + friterade tofu bitar med teriaki sås. Vatten. Några mandlar. 17.00: två knäckebröd med smör och ett glas juice 20.00: en stor tallrik naturell yoghurt med keso och hemmagjord müsli Kommer även dricka en fitline drink ikväll. Vad tycker ni om detta? Vad behöver jag mer eller ser detta ok ut? Jag vill inte gå ner i vikt men vill äta hyfsat nyttigt, dock känner jag mig ofta hungrig och inser att jag behöver mer av nåt, men vad?
    oj jag skulle aldrig orka äta så mycket, räkna ut kalorierna i det där själv tycker jag det låter som väldigt mycket
  • Emmalinnéa
    GrönaDruvan skrev 2014-03-18 21:04:14 följande:
    Mycket? Tycker det är lite... Det är ju inga stora portioner jag äter direkt..
    räkna ut kalorierna jag kan ha fel men jag tycker det låter som endel kalorier
Svar på tråden Om jag ätit såhär i två dagar, vad tycker ni om det?