Om jag ätit såhär i två dagar, vad tycker ni om det?
Tycker de låter normalt. Inte som jag äter dock. Jag står helt stilla i vikt och rider två gånger i veckan och åker Skidor ibland (olika ibland flera gånger/v. Och ibland bara en.. Äter jag mindre mår jag kroppsligt bara skit. Om ni tycker att det är mycket så kan jag säga att jag äter helt normalt, äter mycket i från grunden. Har ett väldigt fysiskt tungt jobb och har två hundar som behöver motion.
Dessutom är vi alla olika, men skulle jag svälta mig själv så skulle jah bara må dåligt fysiskt och psykiskt och dessutom gå upp i vikt pga av hetsätning av suget som uppstår när mam inte äter som man ska och på rätt tider.
En vanlig dag:
Frukost 0600. Harvegrynsgröt med hemmagjord lingon sylt + 3% mjölk, ett ägg med kaviar, en vit rostmacka med ost och marmelad. Kaffe.
Förmiddagsfika 0930: en kopp med yoghurt 3% och sockrad müsli. En macka med skinka. En apelsin. Kaffe.
Lunch kl 12:00: en bit skinka och broccoli paj, hemmagjord med havre mjölk och ägg. Några Bitar gurka. Vatten
Em fika: 1400 ett äpple.
Middag:1730 en stor älgkötts bit, stekt potatis och hemmagjord gräddsås med isbergssallad och keso, och avokado. Vatten.
Kvällis: två rostade mackor med leverpastej och gurka. och ett glas the. Med honung och mjölk.
Frågor på det?