• Anonym (orolig)

Känningar i ena pungkulan

Hej!

Har sedan ett tag tillbaka, kanske ett halvår(?) haft lite känningar i ena pungkulan. Det gör inte direkt ont men det liksom "känns" ibland. Det känns även som att denna pungkula har "dragit sig upp" en liten bit jämför med vad den brukade. Hänger alltså lite högre upp än vanligt. Vad kan detta vara för något?

* Har inte fått något slag på pungen
    * Gör aldrig riktigt ont, liksom mer "känns"
    * Har sex ca 5 gånger i veckan utan några problem
    * Är ca 20-26 år
    * Inget är rött eller svullet
    * Kan inte hitta någon knöl eller liknande

Får typ panik av att tänka på detta med pungen blir så nojig. Får obehag av när jag googlar problemet för antar alltid det värsta :( Att gå till läkaren vore ju det bästa men drar lite på det för tycker det är en aning läskigt.

• Svar på tråden Känningar i ena pungkulan
  • Anonym (w)

Ärligt talat så låter det som du inbillar dig för att du oroar dig.
    Testikelcancer är det med största sannolikhet inte, det hade du inte kunnat gå med i ett halvår.

• Anonym (Kingen)

Tror att det seriöst handlar om en över produktion av sperma. Du får inte ut allt vid sex. Töm dig oftare, se om det hjälper.

• Anonym (kille)

Hade liknande problem, bytte kallingar till en annan tillverkare och problemet försvann

• Anonym (.)

Varför går du inte till en läkare om du är orolig? Generellt folk på ett forum om familjeliv lär väl inte kunna lugna dig?

• Sockerdockan

Min kollega behandlades just för testikelcancer. Han är en riktig sportkille och den sista jag trott skulle få cancer. Kolla upp det om du är orolig!!

• läppar
    Anonym (orolig) skrev 2014-03-18 20:31:35 följande:
    Hej!

Har sedan ett tag tillbaka, kanske ett halvår(?) haft lite känningar i ena pungkulan. Det gör inte direkt ont men det liksom "känns" ibland. Det känns även som att denna pungkula har "dragit sig upp" en liten bit jämför med vad den brukade. Hänger alltså lite högre upp än vanligt. Vad kan detta vara för något?

* Har inte fått något slag på pungen
    * Gör aldrig riktigt ont, liksom mer "känns"
    * Har sex ca 5 gånger i veckan utan några problem
    * Är ca 20-26 år
    * Inget är rött eller svullet
    * Kan inte hitta någon knöl eller liknande

Får typ panik av att tänka på detta med pungen blir så nojig. Får obehag av när jag googlar problemet för antar alltid det värsta :( Att gå till läkaren vore ju det bästa men drar lite på det för tycker det är en aning läskigt.
    Känner en person med en pung modell större, och han säger att det kan kännas
    ordentligt om tex ena pungkulan har vridit sig o stannat i det läget.
    (det kallas för nånting-vred, har jag för mig)
    (han jobbade hårt med att försöka massera o flytta den rätt, och vips
    så var den molande smärtan borta:) (för min vän alltså)

För min vän gick det bra, och är över nu men det var några jobbiga månader.
    (OM det nu är det du har)

Hoppas du finner lösningen på problemet!  {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Känningar i ena pungkulan