• Ellie

Hjälp! Överlevande Från Narcissis sökes

Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-19 20:59:02 följande:
    Ta första bästa plan hem och vänd aldrig om!
  • Ellie
    AnnieNym skrev 2014-03-19 22:47:29 följande:
    känns så jäkla skönt att bara få höra.. jag har ingen aning längre sj. Känner mig så kluven, ena stunden e han så rar och andra stunden är jag sjuk i huvudet.
    Du kan aldrig hjälpa honom eller rädda honom från detta beteende.
    Frågan du måste ställa dig är - mår du bra av detta förhållande? Får det dig att känna dig lugn, avslappnad, välmående och ständigt älskad?
    Eller blir du ett förvirrat vrak som varken vet ut eller in? Som funderar på om det bästa är att lämna?
    Det gör man inte när allt är bra.
    Det kommer bara bli värre med tiden. Aldrig bättre. Du kommer aldrig få tillbaka honom som det var den första början, och du kommer aldrig bli av med hans dåliga sidor. De kommer snarast komma fram mer och mer.

Igen: lämna nu! Det är det bästa du kan göra för dig själv. Lämna och se dig inte om!
  • Ellie
    AnnieNym skrev 2014-04-18 18:30:54 följande:
    Nu e jag hemma iSverige igen och det känns så skönt, men otroligt tufft. Jag får nu höra från håll från honom att jag har personlighetsstörning och det e synd om honom... Jag vet inte hur och vart min ilska ska gå. Det e juh lönlöst att att komunicera med honom...Nu begraver jag honom och går i terapi och försöker lära mig att undervika dessa människor. Tack alla för stödet att hjälpa mig att våga ta steget!
    Härligt! Låter som helt rätt val! Lycka till med att hitta någon bättre! Det finns trots allt gott om fullt normala män :)
Svar på tråden Hjälp! Överlevande Från Narcissis sökes