våldtog han mig?
Jag är en tjej på 17 år som just nu verkligen mår jätte dåligt. Min pojkvän och jag har snart varit tillsammans i 2 år och vi har planer på att förlova oss i så småningom faktiskt. Men i fredags hände något som har förstört hela mitt liv.
Börjar ifrån början.. Min kompis och jag, som oxå är 17 fick för oss att dricka lite, dock bara lite groggar, inte alls så vi skulle bli fulla. Efter ett tag så bestämde vi oss för att umgås med tre killvänner till oss som vi känner ganska så väl, men efter några groggar för mycket och jag började bli väldigt full så svartnade typ allt, eller ja blev så full så jag inte kommer ihåg ett skit ifrån dom timmarna, men det jag väl kommer ihåg är att jag "vaknade" upp med en utav killarna i mig. Han höll på och stöna och flåsa i mitt öra tills jag börjar få panik och puttar honom ifrån mig och hamnar i chocktillstånd och det enda jag fick ur mig va " jag vill inte" och då backade han som tur var. Gick raka vägen ut och grät och berättade allt för min pojkvän som vart jätte ledsen för jag fick för mig på något konstigt sätt att jag hade varit otrogen emot honom ( för mig känns det som det iaf) så vi pratade ganska länge tills jag gick in och la mig i min väns säng och somnade, och där slutade min kväll.
När jag vaknade så berättade min vän vad som hade hänt för hade enorma minnesluckor osv, killarna hade tydligen stuckit så fort jag gick ut och rökte. Jag bröt ihop totalt, mådde förjävligt och bakis på det, så min lördag va helt förstörd. Till saken är att jag kommer inte ens i håg att vi hade sex, om man ens kan kalla det sex.
Pratat jätte mycket med min kurator, mamma,pojkvän och vänner, och alla dom tycker att jag ska anmäla pga att jag va så full/medvetslös så jag inte kunde säga nej eller sätta den där spärren där man säger ifrån. Men jag känner bara ångest och mår jätte dåligt för JAG anser att jag va otrogen, men om det är så det är att jag verkligen vart våldtagen så kanske jag slipper dessa tankar och mina känslor ett tag. Därimot så har många människor i min omkrets oxå ansett att jag är slampig pga att jag låg med honom när jag har kille, men det är nästan bara hans vänner som anser att jag är slampig av mig. Vet inte vad jag ska göra, hur jag ska må eller hur jag ska reagera på saker. Detta har förstört mig mer än jag trodde att det skulle göra.
Snälla ni, ge mig ett vettigt svar, ett svar som kommer rakt ifrån era hjärtan för jag går sönder snart.