Inlägg från: Anonym (Killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Killen)

Ni som låter er partner ha sex med andra. Hur hanterar ni det?

JossanTheStar skrev 2014-03-21 13:34:31 följande:
    Hej!

Jag tillhör nog undantagen. Jag är tjej och tillåter min kille att ha sex med andra. Jag njuter av att se honom med andra tjejer. Så det är nog lika mycket för min skull som jag tillåter honom att ha sex med andra som för hans skull. Jag antar att det är annorlunda för dig eftersom du inte funderar på detta för din egen skull utan för hennes. Om det är så.... så låter det i mina öron som en farlig lösning. Jag tror att det måste vara lika mycket för din skull som för hennes om inte svartsjukan ska ta dig. Jag blir kåt och njuter av när jag ser min kille bli avsugen av en annan tjej. Älskar att se hans stora kuk tränga in i en annan tjej och att se honom njuta av det. Ibland är det bättre än att ha själva sexet själv. För det mesta när jag bara tittat på har vi sex själva sen. Men ofta blir det trekanter och gruppsex efter ett tag eftersom jag inte kan hålla mig. Om du tidigare i livet inte ens haft en tanke eller fantasi om att din fru har sex med någon ann så skulle nog avråda. Om däremot tanken på det kittlar lite och tänder dig... så kör på! Har din fru sagt något om att hon vill ha sex med andra när du inte kan längre?

Kan man kalla dig omvänd cuckold eller att din man är en hotman (istf hotwife).

Hur ofta får han ha sex med andra? Berättar han om det efteråt? Tar han bilder och visar dig? Får du bar med och titta på? Får du slicka henne ren efter han tömt sig i henne?

Berätta gärna mer hur ni har det. Inte så ofta man hör något från tjejer som låter sin man knulla andra. Andra vägen om verkar mycket vanligare. (Konstigt nog)
  • Anonym (Killen)

Det är en väldigt speciell känsla att se sin tjej kåååååt, se henne på ett sätt man inte kan när man själv knullar henne. Lite svårt att förklara för dom som inte haft erfarenheten.

Men jag tycker att det är otroligt upphetsande att tex. se henne ha sex, se hennes kåthet, se henne i "helbild" när hon får suga en kuk eller bli knullad. Annars ser man ju inte hela kroppsspråket, hur hon rör sig osv.

Sen tycker jag att det är otroligt uppkåtande att se en annan man bli kåt på henne, se hur hård hans kuk blir av HENNE. Bara han ser henne naken så får han stånd, sen när hon suger så blir han hårdare och hårdare sen kanske ett knull tills han sprutar i henne.

Hon är ju min Gudinna, den sexigaste vackraste tjejen som finns, stolt över att få vara tillsammans med en sån snygg tjej.

Kanske låter konstigt men det är otroligt uppkåtande att se killar tända på henne, se hur lätt dom blir hårda, se hur hon kan kontrollera och till viss del dominera andra killar bara för att dom är så tända på henne. Lite som en katt och råtta lek....

För mig är det det allt handlar om, se hennes kåthet från ett håll jag inte kan annars, se henne kåt, se henne våga spela ut sin kåthet framför mig, släppa loss och låta "slampan" i henne komma fram.

(Om det nu är slampigt att njuta av sex.....)

Plus att se de killar hon sexar med tända så enormt på henne, läsa deras sms till henne osv osv... men också hur hon är efter sex, efter hon träffat nån annan och tex knullat.

• Anonym (Killen)
    NicKnejm skrev 2014-08-09 10:35:50 följande:

Jag känner igen mig i vartenda ord. Bra beskrivet av dig, killen.

Tack! Vaknade nyss efter en sådär 5 år.. haha..
Svar på tråden Ni som låter er partner ha sex med andra. Hur hanterar ni det?