• Anonym (Vad?)

Kåt på min mamma

Jag blir så jävla arg. Jag är 17 år och min mamma är 43 år. Hon är så jäkla snygg! Jag står inte ut längre. Känns som att jag kommet hoppa på henne och ha sex med henne när som helst. Jag ser henne inte ens som min mamma längre just för att jag har sånna sexuella känslor för henne. Kollar ständigt på hennes rumpa och jag fantiserar hur jag fingrar henne och slickar henne mellan benen och sen kär in min kuk i henne och kör henne riktigt hårt.

Förstår ni hur sjukt det här är. Snälla vad ska jag göra? Orkar inte mer! Vill verkligen ha henne

• Svar på tråden Kåt på min mamma
  • taquine

Grattis !Du verkar först med en fredagstrådSkål

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Anonym (cheers)

Jaha, då var det dags att plocka fram fredagsvinet då! Skål

• Anonym (freeedag)

åh du måste vara MIN son som skriver för  allt du skrivit stämmer in så bra, och jag ser ju hur min son stirrar på mig här hemma Cool

• Anonym (kör på)

Blanda in lite sömntabletter i fredagsvinet så får du några timmar, tänk på att städa efter dig så hon inte märker nått i efterhand.

OM nu nån inte förstod så, I R O N I 

• Anonym (Vad?)
    Anonym (freeedag) skrev 2014-03-21 13:26:19 följande:
    åh du måste vara MIN son som skriver för  allt du skrivit stämmer in så bra, och jag ser ju hur min son stirrar på mig här hemma 

Mmm mamma kan inte du bara ta på min hårda bula?
  • Molgan 008

Oavsett om det är troll eller inte, så tycker jag att det är dumt att direkt anta att det är just troll det är. Tänk om det var ni som hade ett ovanligt problem och blev bemötta på det sättet.

Tror man att det är en trolltråd så kan man låta bli att mata trollen genom att inte skriva något alls.

• Anonym (Vad?)
    taquine skrev 2014-03-21 13:23:49 följande:
    Grattis !Du verkar först med en fredagstråd

Åh Taquine. Har alltid fantiserat att du är en hot sexy babe mama
  • studentbruttan29

*Kräks upp mina fredagspopcorn i halsen, tuggar om dem och provar svälja igen*

• Anonym (Vad?)
    studentbruttan29 skrev 2014-03-21 13:56:20 följande:
    *Kräks upp mina fredagspopcorn i halsen, tuggar om dem och provar svälja igen*

Taquine är fortfarande sexigast. Jag vill ha henne som min mamma och ha mysiga kvällar
  • Anonym (Vad?)
    Anonym (Vad?) skrev 2014-03-21 13:59:42 följande:
    Taquine är fortfarande sexigast. Jag vill ha henne som min mamma och ha mysiga kvällar

Och hon går gärna skrika på mig och aga mig
Svar på tråden Kåt på min mamma