Svarar ni när chefen ringer på er lediga dag? Blev utskälld!
Jag har varit tydlig för min chef att jag inte svarar på telefonsamtal när jag är ledig. Är man ledig så är man! Inte fan vill man ta med sig jobbet hem. (Jag har ett sånt jobb då man släpper allt när man slutat sitt pass) Hur som helst så hets ringde han mig här om dagen när jag var ledig. Ca 20 gånger ringde han. (han har gjort det flera gånger förr) Jag var upptagen i andra samtal just då och hade fullt upp hela dagen så jag blev mest irriterad och svarade inte i ren protest. Vill han något får han väl skicka ett sms så hör jag av mig när jag har tid. Tycker verkligen att man ska respektera varandras ledighet!? En annan kollega smsade mig och jag fick reda på vad han ville och det var VERKLIGEN INGET viktigt. När jag kom till jobbet fick jag mig en fet utskällning inför kunderna. De tittade på oss och jag försökte lugna honom med lugn ton men han var så himla arg och bad mig att hålla tyst. Vad är det för jävla beteede? Han sa inte ett ord resten av dagen och sa inte hejdå när han gick hem. Skulle kunna berätta hur mycket som helst om honom men det skulle ta halva natten. Han får mig att må psykiskt dåligt varje dag. Vad ska man göra? Står inte ut längre med honom.