Inlägg från: Anonym (Sssssss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sssssss)

Stöttning för oss om behöver sluta se vår älskare

FeliciaA2 skrev 2014-03-22 09:36:31 följande:
    Det vore oerhört bra om pekpinnemaffian kunde ta det lugnt i denna tråd. Diskussionerna i trådar som denna slutar oftast i att moralkakorna flyger som pajer i luften och att alla glömt ursprungsfrågan och TS. TS vill ju sluta träffa honom. Hon vet att det är fel.

Och mitt svar står fast, berätta sanningen och för slut för mannen är värd bättre behandling en nån som gått bakom ryggen
  • Anonym (Sssssss)
    FeliciaA2 skrev 2014-03-22 11:10:23 följande:
    Jag riktade mig inte direkt till dig. I så fall hade jag citerat dig. Detta var en generell text riktat till alla som kan tänkas komma in.  Trådarna har en tendens att haverera och handla om samma sak som alla andra trådar handlar om. Jag önskar att se en mer nyanserad diskussion eller rättare sagt en annan nyans än den som brukar råda här på FL. Om man skall kunna hjälpa någon människa i livet så måste man först ta reda på var hon är någonstans och sen guida från detta. TS är inte i det läget att hon vill berätta för sin partner just nu. Hon kanske är där om en vecka eller månad eller halvår. Men hon inser att hon måste lägga av med detta och ber om hjälp just där hon är.

Det var bara jag som svarat innan så det är klart du gjorde!
  • Anonym (Sssssss)
    FeliciaA2 skrev 2014-03-22 12:33:40 följande:
    Jag citerar när jag riktar till specifik människa. Jag har varit här på FL länge nog för att veta hur det brukar bli. Ja visst triggade din kommentar min men den var likväl generellt riktat till alla liknande kommentarer som kommer komma. Jag lovar dig.

Man börjar inte att ta ut i förskott hur det skall bli, var människa nog och säg att det var till mig istället för att göra dig dum i onödan
  • Anonym (Sssssss)
    FeliciaA2 skrev 2014-03-22 13:23:05 följande:
    Jag kommer inte skriva ett enda ord till om detta för vi båda är långt borta från trådens ämne. 

Vad bra!
Svar på tråden Stöttning för oss om behöver sluta se vår älskare