Inlägg från: JallaPark |Visa alla inlägg
  • JallaPark

Stöttning för oss om behöver sluta se vår älskare

Sorligt att det finns så många svaga människor i världen. Hur svårt ska det vara att göra slut först innan man hoppar på en annan? Fattar du inte hur mycket du förstör för din familj? Visst kan man falla för andra under en relation, det har jag också gjort, men då tar man upp det med sin partner och löser det.

Du är dock inte den enda här som gjort bort dig. Det är många på Familjeliv som lipar här att man inte kan sluta träffa "den andra", herregud. Gör slut och låt er partner få chansen att träffa sin riktiga kärlek.

• JallaPark
    Anonym (drunknar) skrev 2014-06-22 22:52:51 följande:

Då var man lite nere igen då. :(

Varför ska det vara så svårt att bara avsluta det? :(

Det finns ju ändå ingen framtid! Jag har min familj han har sin. Han skulle nog aldrig skilja sig. (Om man tänker på hans rädsla över att bli upptäckt)

Jag vill inte skilja mig! Men mest pga mina barn.

Vi träffades i torsdags och det jobbiga är att sexet bara blir bättre och bättre!! Hur ska jag kunna vara utan det? Hur ska jag kunna jobba tillsammans med honom och bara vara vänner igen? Helt klart är det i allafall att för honom handlar det endast om sex, för mig har det blivit en aning mer.. Även om det inte handlar om, villdugiftadigmedmigsålevervilyckligaiallavåradagar.

Jag vill att han ska vilja ha hela mig, inte bara älska min kropp och ha det bästa sexet han någonsin haft. ( hans ord inte mina;) ) han älskar att ha sex med mig. Thats it. Varför i helvete gick jag med på detta? Vi var ju arbetskompisar och bra vänner i tre år innan, varför nöjde vi oss inte med det?? Jag längtar efter honom. :( hatar att jag längtar efter honom. Bläääääää!

Det fetmarkerade i din text är ett vanligt fenomen när det kommer till otrohet, kvinnan förälskar sig och mannen vill bara ha sex vid sidan av. Jag tror inte att han kommer ångra sig och det är sällan som man bryter upp två stora familjer för att bli tillsammans. Många är rädda för att skada sina nära och kära. För ditt eget bästa måste jag säga att du har inget val utan måste bryta det här, det skadar bara dig som människa och ett litet misstag så får din familj reda på hemligheten. Förälskelser drabbar alla människor i en relation, frågan är bara hur man hantera den och du har dessvärre gjort det på helt fel sätt.

Hur hinner träffas för sex egentligen? Gör ni det på arbetstid? För jag antar att ni kör hem till era familjer efter jobbet.
  • JallaPark

Du verkar leva i en fantasivärld, (Drunknar). Tydligt att han bara använder dig för att ligga. Tycker synd om din man och dina barn, varför gör du så här mot dom? Gör slut, annars blir det bara massa sårande i slutändan.

Svar på tråden Stöttning för oss om behöver sluta se vår älskare