• sexigmamma

tonåring tar mitt kort och SHOPPAR LOSS utan att jag vet

Liten fråga.. 
    Vad skulle ni gjort om ni en dag kommer hem och eran tonåring står med ca 1000 kassar och håller på och hänger in sina nya kläder. Du kollar kontot och det står på 0 och innan var det ca 15 000. Hon hade alltså tagit det och shoppat LOSS, inga kvittot kvar ingenting. Ni hade kanske inte hunnit handla så kylskåpet var fullt, men som tur hade du hunnit betalt era räkningar! 
    Kom igen nu VAD SKULLE NI GJORT? 
    Jag vill veta!

• Svar på tråden tonåring tar mitt kort och SHOPPAR LOSS utan att jag vet
  • studentbruttan29

Man ska inte säga nej till sin barn. Det viktiga nu är att du fixar JÄTTEMÅNGA kreditkort så ni kan köpa mer kläder till henne. Gärna många stringtrosor. Har hört att de är viktiga.

• Frontline

Jag hade hållt i kortet innan så det inte skulle kunna hända...

Hade det väl hänt så är det bara surt att pynta fram pengarna ...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • hallontroll

Hur visste hon koden till kortet?

• oOMayaOo

8-åringen går runt i string som du har köpt till henne  och tonåringen shoppar för 15 000 kr? Någon verkar ha det lite...jobbigt hemma.

Inte visste jag att varelser som bor i skogen och har lång svans hade såna här världsliga problem.

• katt33
    sexigmamma skrev 2014-03-22 23:48:24 följande:
    Liten fråga..  Vad skulle ni gjort om ni en dag kommer hem och eran tonåring står med ca 1000 kassar och håller på och hänger in sina nya kläder. Du kollar kontot och det står på 0 och innan var det ca 15 000. Hon hade alltså tagit det och shoppat LOSS, inga kvittot kvar ingenting. Ni hade kanske inte hunnit handla så kylskåpet var fullt, men som tur hade du hunnit betalt era räkningar!  Kom igen nu VAD SKULLE NI GJORT?  Jag vill veta!

Har du startat en ny tråd? Innan gällde det strong och bh
  • FinaTina

Många trådar ikväll ts, du får lära dig säga nej till dina barn.
    Nej till både bh, string och kreditkort!

• katt33
    FinaTina skrev 2014-03-22 23:57:36 följande:
    Många trådar ikväll ts, du får lära dig säga nej till dina barn. Nej till både bh, string och kreditkort!

• Lindsey Egot the only one
    oOMayaOo skrev 2014-03-22 23:56:42 följande:

Snygg bild på dig ts..

Va é fjant!
Svar på tråden tonåring tar mitt kort och SHOPPAR LOSS utan att jag vet