• Annika gbg

"mensvärk" - tidigt tecken på graviditet??

Har kännt mej så frusen och svullen över magen i en vecka snart. Började några dagar efter ägglossningen. Det har kännts som kraftig mensvärk! Bara att det är en vecka för tidigt. Undrar om det kan kännas så om man blivit gravid? BIM 15/2....

Någon som vet?

• Svar på tråden "mensvärk" - tidigt tecken på graviditet??
  • katten82

Hej! Jag har BIM runt den 25:e och har haft mensvärk sedan ÄL och mera flytningar... Hmm... De gör ont bara man rör vid bröstvårtorna... Kanske Äl symtom,vet inte

• Annika gbg

Så jobbigt när man inte vet!! Känner bara inte igen mej i min kropp. Vågar ju inte tro att jag är gravid...

• katten82

Nä, man vågar jue inte för man blir bara så ledsen om det inte visar +
    hur länge har ni försökt?

• Annika gbg

Vi har väl försökt i 5 månader. Fick ju ett sent missfall för 8 månader sedan.....längrar så efter ett nytt litet knytt!!

• lillvilda

för mig var just "mensvärk" som inte ville ge sig och en mens som inte kom fast jag hade haft mensvärk i 3 dagar, just tecknet för mig att jag nog var gravid. Å det var jag!!

• kampa

Jag hade så kraftig "mensvärk" att jag fick åka in akut. De såg inget då, men det visade sig att min "mensvärk" var tecknet på att jag blivit gravid.

• Annika gbg

Låter ju som om denna knepiga mensvärk kan vara något av glädje.....vågar kanske hoppas lite.....

• Jen81

Hmm jag känner precis igen mig har ngn konstig mensvärk och on i brösten de känns spända och mer flytningar.. ska testa i dag.. *hjälp*

• katten82

Nu vågar kanske jag oxå hoppas =)
    Jen81: Lycka till!!! Håller tummarna att det bor en bebbis i din mage =)

• Annika gbg

Jag önskar oss alla lycka till med våra knepiga "mensmagar" och hoppas att det är bebismagar istället!!!!

Svar på tråden "mensvärk" - tidigt tecken på graviditet??