• PrickigaRut

Saker jag önskar att jag aldrig googlat....

Någon fler än jag som inte kan låta bli att googla saker som kommer upp i diskussioner eller liknande fast man vet att man verkligen inte borde. Några saker jag önskar att jag aldrig googlat: Tarmplack. Two girls one cup. Bilder nekros Någon fler än mig som ångrat saker ni googlat

• Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....
  • jag är den jag är
    Rödaskor skrev 2014-03-24 13:05:10 följande:
    Nu tror jag inte min googling var så hemsk, jämfört med era sökningar på mord. Men häromdagen vilja jag ha lite mer information om olika glasflaskor som är formade som katter (ska ha varit badsalt i dem), typ vilka färger dem fanns i och när de såldes. 

Så jag googlade "glasflaska katt", jag läste bara lite information under en länk och det verkar som man ger kattungar muskelavslappnande, trycker ner de i glasflaskor och låter de leva sina liv i glasflaskor. Vågade inte titta på bilderna

Nej men gud så hemskt! Detta kan väl ändå inte vara möjligt!?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    jag är den jag är skrev 2014-03-24 13:07:56 följande:

Nej men gud så hemskt! Detta kan väl ändå inte vara möjligt!?
    Det är det inte, nej.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Björnmossa
    Nu tror jag inte min googling var så hemsk, jämfört med era sökningar på mord. Men häromdagen vilja jag ha lite mer information om olika glasflaskor som är formade som katter (ska ha varit badsalt i dem), typ vilka färger dem fanns i och när de såldes. 

Så jag googlade "glasflaska katt", jag läste bara lite information under en länk och det verkar som man ger kattungar muskelavslappnande, trycker ner de i glasflaskor och låter de leva sina liv i glasflaskor. Vågade inte titta på bilderna
    Det är inte på riktigt! Bara ett osmakligt skämt =).

Läs mer här: sv.wikipedia.org/wiki/Bonsaikatt
  • Vitrysk hockeyhjälte
    George 1 skrev 2014-03-24 13:11:13 följande:
    Hur vet du det ??
    För att jag är allsmäktig.
  • Chockocola
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-03-24 13:00:18 följande:
    Ett amerikanskt mordoffer för ett av de mer bestialiska mord som någonsin begåtts.

Ja, speciellt som hela familjen vidrig var med. Usch:((
  • Vampirella

Det är fejk, jag lovar så du kan andas ut. Glad Det här var på tapeten för en tio år sen och det var fejk från början, vem som nu kom på den idén att lura folk med. 
  • mikipiki

Jag ångrar också att jag läste historien om baby Peter. Kommer aldrig att glömma det och bara jag tänker på honom blir jag alldeles tårögd :(

• Vampirella

Cake farts!! Haha, jag googlade den med några kompisar och det är i princip en naken tjej som sitter på en tårta och fiser. Den är helt bisarr men sjukt kul om man nu har den humorn. Den är i grunden en fetischvideo. Jag tänkte om ni ville "rensa smaklölarna" mellan skräckbilderna. 

Svar på tråden Saker jag önskar att jag aldrig googlat....