Vad hände?
Hej!
Är en tjej på 25 bast som har en fråga till er, var tvungen att registrera mig för att bara kunna få ett svar på detta.
Hände något riktigt märkligt inatt. Min bror sov över hos mig (han sov i ett annat rum). Ska tilläggas att jag inte somnade tidigt inatt om det har med saken att göra, men kände mig absolut inte trött/outvilad. Gick och la mig vid halv tre då min bror redan sov, somnade relativt snabbt, men här händer nu någonting. Min bror öppnade dörren till mig ungefär klockan halv fem/halv sex för att han ville någonting, helt okej.. Men här: Jag var som i ett stadium då man inte riktigt är vaken, men inte sover heller minns jag.. Som sagt min bror öppnar dörren när jag ligger i sängen, jag slår upp ögonen och ser honom stå där, blir livrädd, springer upp från sängen fram mot honom och börjar knuffa honom bort från mig och till saken är att jag skrek i ungefär tio/femton sekunder, innan jag "vaknade till" riktigt och märkte det var han.. Han fattade heller inget och sa åt mig bara att vara lugn och att det är han, han såg också riktigt förvånad ut som sagt. Tillägger åter igen, hela detta kändes extremt overkligt, var knappt medveten dom tio femton sekunderna, fattade heller inte jag sprang fram mot honom, allt kändes helt sjukt.. Och sist men inte minst, var som sagt livrädd, varför?
Om ni inte förstår så är det bara att fråga någonting, är inte världens bästa på att formulera mig, men hoppas ni förstod nåt och kanske kan förlösa vad som hände???
Med vänlig hälsning, en mycket förvirrad tjej