• puppyeye

Nyinflyttad Helsingborg!

Jag och min man och vår dotter på 13 månader flyttar från Stockholm till Helsingborg om en vecka!

Dottern kommer börja på förskolan tidigast i augusti så nu behöver jag en massa tips på vad man kan göra med barn i Helsingborg. Nu går vi på öppna förskolan och sångstund varje vecka, så skulle gärna vilja göra något liknande när vi flyttar ner Glad

Vi har köpt ett radhus i Ramlösa, så om någon vet något i närheten vore det toppen! 
    Kanske finns det någon mer som går hemma och skulle vilja ses? 

• Svar på tråden Nyinflyttad Helsingborg!
  • Anna Hbg

Hej! Finns en hel del att göra med barn i Hbg, speciellt på sommaren :) Jag går också hemma och dräller med lillgrabben just nu :)

• Anna Hbg

Han är 13 månader precis som din dotter :) Född i februari -13

• minnah88
    puppyeye skrev 2014-03-24 23:38:26 följande:
    Jag och min man och vår dotter på 13 månader flyttar från Stockholm till Helsingborg om en vecka! Dottern kommer börja på förskolan tidigast i augusti så nu behöver jag en massa tips på vad man kan göra med barn i Helsingborg. Nu går vi på öppna förskolan och sångstund varje vecka, så skulle gärna vilja göra något liknande när vi flyttar ner    Vi har köpt ett radhus i Ramlösa, så om någon vet något i närheten vore det toppen!  Kanske finns det någon mer som går hemma och skulle vilja ses? 

Hej! Hur har det gått för er? Har ni flyttat än? Jag är 25 år och bor här med min man. Jag är inte annars från Helsingborg så hade varit kul att lära känna några fler. Vårt första barn får vi i juni :)
  • minnah88
    Anna Hbg skrev 2014-04-02 18:11:07 följande:
    Minnah: Hej! :) Grattis till bebisen! Var i Hbg bor ni?

Hej! Tack så mycket :) vi bor på norra Husensjö.. Ni då?
  • Anna Hbg

minnah: Bodde i centrala hbg fram tills för 1 månad sen men har nu flyttat till Åstorp där vi köpt hus

• puppyeye

Imorgon går flytten! Jag och Lilly har spenderat senaste veckan hos mina föräldrar i Halmstad och nu längtar vi tills vi får flytta in imorgon! 

Hade varit så himla roligt att lära känna mammor i Helsingborg! Vi kanske kan styra upp en fika/playdate?

• Anna Hbg

Puppyeye: Välkomna till skåne får jag väl säga då :) Jag är med på en fika! Alltid kul att träffa nytt folk :)

• minnah88

Välkommen till Skåneland :) hoppas det gick bra med flytten!

Svar på tråden Nyinflyttad Helsingborg!