• vovven123

Imorse blev det en "plockfrukost" då man lägger upp saker på bordet i skålar och äter. Hur ofta gör ni detta?

Kanske en kul tråd????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Imorse blev det en "plockfrukost" då man lägger upp saker på bordet i skålar och äter. Hur ofta gör ni detta?
  • Mercurialis

Det händer men sällan. Jag fixar frukosten vid köksbänken och ställer sedan fram på bordet (smörgåsar, yoghurt/gröt).

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Gryntroll
    Emmalinnéa skrev 2014-03-25 11:18:39 följande:
    Det gör vi alltid om vi har övernattande gäster och ibland på helgerna.

Så gör vi också! Enda dilemmat är att jag och maken smaskar i oss lite väl mycket frukost när vi dukar fram allt på bordet
  • Emmalinnéa
    Gryntroll skrev 2014-03-25 12:51:43 följande:

Så gör vi också! Enda dilemmat är att jag och maken smaskar i oss lite väl mycket frukost när vi dukar fram allt på bordet
    Har samma problem hehe
  • hösttussilago

Alltid!
    Hur gör ni annars? Brer ni barnens mackor vi bänken och serverar dem allt färdigt? Låter smidigar... men även lite tråkigare. :)

• nozpa

Vi gör så när vi hinner. 1-4 ggr/veckan. Mycket trevligare.

• Elsanpelsan

På helgerna sitter vi tillsammans och alla brer sina egna mackor (scones) alltså är pålägg och bröd på bordet. Om det är så du menar? Under veckorna brer vi på köksbänken och äter ofta framför tv

• mikipiki

Aldrig hört talats om fenomenet :P innebär det samma som att man tar fram allt på bordet? För det gör vi på helgen här hemma :)

Svar på tråden Imorse blev det en "plockfrukost" då man lägger upp saker på bordet i skålar och äter. Hur ofta gör ni detta?