Plastdottern flyttade ut pga av mig?!
Har varit ihop med min sambo i snart 6 år, han har 2 barn båda i tonåren sedan tidigare och vi har en gemensam. Nu är det så att den äldsta har flyttat ut för att hon inte står ut med mig?! Hon har pms dagligen, o vi hemma måste gå på tå för att inte få henne att bli arg, säger man till henne om något får hon utbrott och springer till sitt rum och slänger igen dörren. nu är det så att vi rök ihop ordentligen häromdagen och där jag kallade henne för skitunge som är så jävla bortskämd(pappan gör hennes sysslor-för att ja inte ska hacka på henne och morsan som nyligen bestämt sig för att bli mamma och va mer aktiv i hennes liv köper henne allt hon vill ha). Jag har lärt henne allt hon kan.. alllt från att sköta sin egen hygien till att laga egen mat. Hon har alltid varit min favorit bland plastbarnen men nu när jag får skulden för allt- hatar jag henne! Jag o pappan funderar på att bli särbo men vill inte att min lilla ska vara varannanvecka barn. + att pmsbarnet fortfarande liten och hon kan inte bestämma själv! Man kan inte bara rymma från problem har jag sagt till pappan, har vi problem-jag o pms barnet så ska vi väl lösa d? Hon ska såklart inte få all skuld utan jag måste väl ha gjort nåt för att hon flyttade men vägrar säga vad vilket gör mig sååå frustrerad! Jag har växt upp i en familj där man säger va man tycker på ett bra sätt - behandla andra som man själv vill bli behandlad. Va ska jag göra nu? känns som att jag förstör hela familjen och min sambo säger att han kommer att förlora sin dotter vilket han inte kommer att göra om han tar tag i saken. Han borde ju ha tagit tag i saken tidigare?!?
va tycker ni? jag är så desperat och vill lappa ihop familjen för alls skull!