• Anonym (Mamma)

Min son tog min trosa...

Jag direkt rakt på sak. Jag skulle in på sonens rum för att hämta tvätt. Jag trodde han hade gått ut med kompisarna, men när jag går in sitter han och onanerar och luktar på mina trosor! Jag blir stel och stum och likaså han i 3-4 sekunder innan jag stänger dörren omedelbart. Vi har inte pratat på två dagar i och med detta. En vanlig onani hade inte varit en big deal-sånt är bara o glömma...men om han luktar på mina trosor...Ja då vet jag inte hur jag ska reagera... Hur hade ni känt?

• Svar på tråden Min son tog min trosa...
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Mamma) skrev 2014-03-25 13:18:54 följande:
    Jag direkt rakt på sak. Jag skulle in på sonens rum för att hämta tvätt. Jag trodde han hade gått ut med kompisarna, men när jag går in sitter han och onanerar och luktar på mina trosor! Jag blir stel och stum och likaså han i 3-4 sekunder innan jag stänger dörren omedelbart. Vi har inte pratat på två dagar i och med detta. En vanlig onani hade inte varit en big deal-sånt är bara o glömma...men om han luktar på mina trosor...Ja då vet jag inte hur jag ska reagera... Hur hade ni känt?
    Ja du lilla mamma, vad har din son gjort ??

Skit samma, låt han lukta, vad är det så farligt med detta?
    Gör ingen sak av det, bäst för er båda.

laga hans favoritmat och köp ngn liten present till honom och överraska  . Solig
  • Anonym (jojje)

Så vad känner du? Är det ett problem? Blev du illa berörd eller känner du dig lite smickrad?
    Tycker du att han är helt sjuk eller förstår du honom?

Jag tror att det är helt normalt att en kåt tonnåring spårar ur lite och vill känna hur det luktar, du borde inte ta det för seriöst.  Men i värsta fall kan han vara kåt på dig, då blir det jobbigare så klart..
    Men förmodligen tog han bara vad som fanns tilgängligt för honom utan att tänka sig för.

• Anonym (jojje)

Hur gammal är din son?

• Anonym (:))

Jag gjorde en del knäppa saker när jag utforskade min sexualitet i tidiga tonåren. Beroende på hur gammal han är så behöver du nog inte vara orolig. 

• en blind vän

Han skäms förmodligen. Jag förstår om du är förstörd.
    Säg till din son att du älskar honom och ge honom en kram.
    Sedan fråga honom om du kan hjälpa honom med tips på hur man skaffar en flickvän.
    Sedan så stöttar du honom I att hitta en flickvän.

,--O-O
  • Anonym (mint)
    Anonym (Mamma) skrev 2014-03-25 13:18:54 följande:
    Jag hade nog blivit illamående.
    Hur gammal är din son?
    Hur hemsk situationen än är för dig så måste det ju vara hundra ggr värre för honom..
  • Nicke
    ohanajoline skrev 2014-03-25 23:10:46 följande:
    PFFT!!! hHahahahahahahha
    Jag håller med. Tyst
  • Haskel

Det känns främst lite överdrivet att låta en sådan sak påverka er relation negativt.

Nog dags att ge honom en kram, och vidare låta saken vara utan att nämna det som hänt.

• mr me

Men vad alla skriver om att det ska kramas hit och dit. Varför? För att göra situationen ännu mer pinsam? Säg åt honom att ge fan i dina trosor, oavsett hur kåt han är. Enkelt!

• Anonym (kramas)
    mr me skrev 2014-03-26 00:56:58 följande:
    Men vad alla skriver om att det ska kramas hit och dit. Varför? För att göra situationen ännu mer pinsam? Säg åt honom att ge fan i dina trosor, oavsett hur kåt han är. Enkelt!

Tycker att mamman ska ge sin son en bamsekram. Om hon känner något hårt bulta där nere, så vet hon att pojken har problem.
  • Haskel
    mr me skrev 2014-03-26 00:56:58 följande:
    Jag är övertygad om att även sonen inser att han bör låta bli mammas trosor. Samt att kramen INTE betyder "du får gärna ha mina trosor när du onanerar".

Han inser nog att kramen betyder "vi glömmer det pinsamma som inträffade, och låter det inte ske igen".
  • mr me
    Haskel skrev 2014-03-26 01:08:02 följande:
    Jag är övertygad om att även sonen inser att han bör låta bli mammas trosor. Samt att kramen INTE betyder "du får gärna ha mina trosor när du onanerar".

Han inser nog att kramen betyder "vi glömmer det pinsamma som inträffade, och låter det inte ske igen".
    Nja, en kram gör nog situationen ännu mer pinsam. Det naturliga och förväntade är ju att säga åt honom att ge fan i trosorna, så det är nog bäst att även göra det.
  • Flunken

Jag har onanerat med olika saker genom hela mitt liv och tycker att kvinno underkläder är en riktig höjdare emellanåt...

Har stulit underkläder från tvättstugor och hemma hos folk då jag jobbat i deras hus som hantverkare.

Just nu finns det flera tjejer som jag handlar av från nätet och det finns inget så skönt som att sniffa på färska flicktrosor och komma samtidigt!

• Flunken

Det är nåt speciellt med doften och smaken av färska trosor som gör mig vild och kåt...

Har alltid haft den fetischen bland dom andra och det går i vågor vilken fetish som styr över dom andra liksom.

Svar på tråden Min son tog min trosa...