• Anonym (Son)

Min pappa är död

Min pappa är död sedan 3 år, men sorgen försvinner inte snarare tvärtom, man blir för varje dag mer påmind om att han aldrig kommer tillbaka. Jag var bara 22 när han försvann. 

Ni får ställa frågor om ni vill, eller vad som helst, har svårt att bara slänga ur mig saker. Men ni har säkert oxå förlorat någon anhörig

• Svar på tråden Min pappa är död
  • Anonym (Anna)

Har ingen speciell fråga eller så, vill bara beklaga att din far är borta. Kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur det känns. Att ens tänka tanken gör mig tårögd. Har förlorat många andra anhöriga och det svider så femjävligt i själen. Kram

• Anonym (Son)
    Anonym (Anna) skrev 2014-03-26 01:37:48 följande:
    Har ingen speciell fråga eller så, vill bara beklaga att din far är borta. Kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur det känns. Att ens tänka tanken gör mig tårögd. Har förlorat många andra anhöriga och det svider så femjävligt i själen. Kram
    Det jobbigaste var att jag pratade med honom några timmar innan, sen lade han sig och sen hittade jag honom död i sängen. Vi hade pratat om den kommande dagen och jag var uppspelt för att jag skulle få köpa min första egna data
  • Anonym (S)

Beklagar ts, sorgen är nåt man får bearbeta men tillslut kommer man igenom och kan se tillbaka på tiden man fick tillsammans med glädje. Jag var 7 när pappa dog och min äldsta bror 16 och visst är det tufft men ljuset kommer iår är det 25 år sedan papps dog och vi firar fortfarande hans födelsedag tillsammans med hans favoritmat och tårta

• TigerEmmlis
    Anonym (Son) skrev 2014-03-26 01:18:15 följande:

Min pappa är död sedan 3 år, men sorgen försvinner inte snarare tvärtom, man blir för varje dag mer påmind om att han aldrig kommer tillbaka. Jag var bara 22 när han försvann. 

Ni får ställa frågor om ni vill, eller vad som helst, har svårt att bara slänga ur mig saker. Men ni har säkert oxå förlorat någon anhörig

Jag förlorade min pappa i Estonia som iår är 20 år sedan!

Var själv bara 8 år då så sorgen har jag fått möta under min uppväxt!

Man saknar de inte mindre för varje år som går, snarare tvärt om som du skriver. Men man lär sig leva med sorgen på ett annat sätt!

Beklagar din sorg! Sorgen av att förlora en förälder borde ingen behöva så ut med!
Svar på tråden Min pappa är död