Inlägg från: nevermind |Visa alla inlägg
  • nevermind

Den stora MAKE-UP tråden!

BigMami skrev 2014-12-04 21:11:28 följande:

Ahaa smile1.gif Testa Glo nu då?

Inbillar mig att hyn ser jämnare ut med primetime och att sminket ser bättre ut och håller bra smile1.gif

Men när flaskan är slut (som verkar ta hundra år) så har jag en clarins och en kanebo primer att testa näst på tur. Kan ju finnas något som är ÄNNU bättre smile5.gif

Jag bad om råd men gjorde helt tvärtemot. Beställde Glos primer, en pressad foundation och av någon anledning ett rouge... Tycker Isadora är bra, att den släpper några timmar beror på dåligt underlag. Så jag antar att jag bara got carried away när jag kollade på hemsidan. Attans. Men å andra sidan så kostade nog det där rouget bara några tior mer än Isadoras.

Idag kom paketet från Skincity med ett startkit Exuviance. Spännande!
  • nevermind
    BigMami skrev 2014-12-05 03:04:49 följande:

Vad är exuviance förresten?

Ingen aning. Jag gjorde ett hudtest hos Skincity och de rekommenderade det märket.
  • nevermind
    BigMami skrev 2014-12-05 03:04:49 följande:

Vad är exuviance förresten?

Ingen aning. Jag gjorde ett hudtest hos Skincity och de rekommenderade det märket.
  • nevermind
    BigMami skrev 2014-12-05 08:57:57 följande:
    Haha! Jag gjorde hudtestet jag med och fick något märke jag aldrig heller hört talas om smile2.gif Skickade i alla fall efter det... Ska bli spännande det här..
    Jag har bara hunnit prova serumet under dagen när jag sov (jobbar natt) och hyn känns len och fin. Mest på kinderna.

Jag har använt deras handkräm i ett dygn nu, märker absolut en skillnad. Jag har jättetorra händer.
  • nevermind
    villaste skrev 2014-12-05 19:02:33 följande:
    Skrev om kokosfett tidigare i tråden, använder det i ansiktet! Är hur nöjd som helst.. Har lätt att få plitor, och de försvinner över natten typ av kokos smile1.gif
    Jag har testat det bara två gånger tror jag. Grejen är den att man ska ju egentligen testa varje natt flera nätter i rad för att se om det verkligen händer nåt. Det kan ju ta ett tag.

Vilket kokosfett använder du?
  • nevermind
    BigMami skrev 2014-12-06 06:27:37 följande:

Såg att skincity hade rabatt på exuviance idagens lucka. Blir det 20-25% rabatt på det jag köpte blir jag arg. ..

Haha! Men det är väl ändå billigare att beställa från utomlands?
  • nevermind
    LittleSunshine84 skrev 2014-12-05 22:11:10 följande:
    Har deras dagkräm och nattkräm och tycker att det är den bästa serien jag har testat :) torkar in fort och ger mkt fukt till huden.
    Jag hade på serumet innan dagkrämen, det började flagna. Dumt. Men det kan ju kanske bero på att serumet låg i en öppen sån där pappersförpackning, eller ni vet.

Jag tyckte dagkrämen var väldigt tjock och svår att applicera.
  • nevermind

Basen (Tikeis mineralfoundation) sitter mycket snyggare och bättre nu när jag har kloka produkter (Exuviance) under. Kanske inte ska döma ut Tikei för snabbt...

Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!